Nu op tv-topic (Deel 1)

Ik vind deze jubileumweek van 2voor12 echt heel leuk :sweat_smile: Pechtold en Buma nu samen, vind het echt aandoenlijk. Dat ze ook al helemaal trots zijn dat ze de eerste vraag weten haha

4 likes

Nou precies dit?! Zo raar haha!

1 like

Ja ik zou ook mezelf dure dingen kado doen maar daarom heb ik ook geen 7 (nu 8!!) kinderen.

ze is ook elke keer boos over wat haar man uitgeeft aan koffie hallo hij werkt jij niet LAAT HEM

5 likes

Ja en die moeder die jankt om de koffiekaart van hAar man a 15 pw. Maar zelf zonder blikken of blozen €40 uitgeeft aan 4 paar sokken voor 2 meiden omdat die bij hun outfit passen :neutral_face:

2 likes

Haha dat dus

1 like

Van die gaatjes is ook faya, soms is het gewoon genetisch bepaald. Dubbel straf haha

1 like

Jaaa is toch raar man
Die vrouw Indd echt heel lief en leuk met de kids

Omg die verjaardag van die 2 meiden, echt calvinistisch dat grote gezin. Aan een kind van 3 uitleggen ja nee jij bent niet jarig. “HET IS NIET HAAR DAG” chilll man ze is 3. En die vader: ja Pechtold het leven is niet eerlijk.

Hahah bedoelde gwn pech ipv Pechtold maar vind het wel mooi staan :rofl:

3 likes

Hahaha ik heb hier zo om gelachen. Zo kut! Hoezo ben je zo?

1 like

Weet niet helemaal waar ik dit moet plaatsen, dus dan maar hier. Maar ik vind Khalid & Sophie tot nu toe echt saai en niet vernieuwend. Ik vind het nog steeds stom dat de Vooravond hiervoor weg moest.

Zag net ook dat Fidan er ook nog heerlijk over doorgaat :laughing:

2 likes

Nou ik vind het 100% een verbetering dat Fidan Ekiz niet meer dagelijks op tv is

4 likes

Haha meningen verschillen, maar vond Fidan het steeds leuker doen, ik vond het alleen als duo niet ideaal. Maar het format zat voor mijn gevoel wel beter in elkaar dan wat ik tot nu toe heb gezien?

1 like

Kan best maar het is niet helemaal een eerlijke vergelijking he, je vergelijkt nu het eind van de Vooravond met de eerste twee afleveringen van Sophie en Khalid.

Haha oke true. Ik ben misschien ook een beetje vooringenomen omdat ik Sophie bij op1 ook niet leuk vond. Misschien gaan ze nog wel leuke items maken (ik vond die maandelijkse geschiedenisles met die maatschappijleer lerares altijd erg leuk!)

1 like

Ik kan niet de enige Belg zijn die enthousiast naar de live-uitzending van 10 om te zien aan het kijken is toch?? :see_no_evil:

Hahahah dank voor dit bericht, ik volg hem niet. Wat een ronde appeltjes!!

4 likes

Haha omg die ballon weerspiegeld ook nog

5 likes
  • gaat gelijk weer even terug naar insta *
5 likes

Heeft Roxanne misschien toch spijt? :sweat_smile:

Haha dat vroeg iemand in de reacties ook, waarop zij zegt: wie zegt dat ik er niet bij was?

1 like

De afgelopen dagen werd op National Geographic een nieuwe documentaire serie (6 afleveringen) uitgezonden over 9/11. Heel heftig, maar ook mooi hoe overlevenden en nabestaanden hun verhaal konden doen.