Ben nu bij aflevering 12 B&B, Romana is echt mijn spirit animal, wat een topwijf
Oohh Ollolai en Polopos! (Moest ff googlen)
Was super leuk indd
weer een serie van Raven van Dorst! zin an
Omg haha Caroline is zo erg in b&b, dat schoonmaak fragment met die Jeroen
Jeroen: ja ik heb 3x samengewoond, de laatste keer is het uitgegaan omdat ze verliefd was geworden op een andere man …
Caroline: oh, ja sorry dat vind ik heel vervelend voor je maar kan je misschien nog even wat Cif op de kraan doen er zit hier veel kalk in het water
Hahaha verzin je toch niet dit
Ik haaaat musicals, maar the sound of music geeft mij zo’n nostalgisch gevoel. Die kan altijd.
Ik heb de show van Stefano Keizers een kans gegeven, maar dit slaat echt nergens op In de beschrijving staat hij genoemd als “cabaretier” maar dit is toch typisch kleinkunst. Echt fucking vaag allemaal en gewoon niet grappig
Waarom hebben ze Ingrid van Engelshoven uitgenodigd, daar cringe ik nou op
Neeee niet soldaat van oranje als beste musical ooit
Ooh dit wordt sowieso een geweldig programma. Leuk ook dat Ronnie langskomt, ik vond hen samen zo aandoenlijk in Expeditie Robinson jaren terug (terwijl ik dat niet eens een boeiend programma vind, maar zij maakten het leuk). Dat nachtprogramma vond ik ook altijd zo leuk, ik vind Raven hilarisch.
Caroline is inmiddels B&B eigenaar af:
Rot voor haar, mooie b&b waar ze volgens mij hard voor gewerkt heeft. Zonde dat corona roet in het eten heeft gegooid…
Echt hè. Iemand uit dit demissionaire kabinet wordt toch niet meer serieus genomen als het gaat om cultuur. Ga lekker thuis een dvdtje kijken!
Ja jammer, die heb ik tot nu toe nog met succes vermeden. Dat lied van Pia Douwes vond ik jammer, ik had liever Les Mis.
Je zou juist denken dat ze na dit programma het komende jaar helemaal vol geboekt zit
Moet wel een hoog bod zijn geweest dan. En misschien gebruikte ze het programma om een goed bod te krijgen
Jeej kan ik het eindelijk verder kijken nadat de afleveringen steeds van vimeo verdwenen. Kom naar het Masterchef-topic!
Kijkt er ook iemand het roer om op SBS6? Zoveel chaos
Chaos, huilen alles heerlijk
Oh ik ben echt benieuwd naar pretend student op npo. Dat verhaal van dat meisje die toen zelfmoord heeft gepleegd vond ik zo heftig.
Ik zit nu te kijken, goed dat hier meer aandacht voor is! Ken helaas de verhalen van mensen in mijn studentenstad die geen andere uitweg meer zagen, zo rot en eenzaam voor ze…
Iemand gisteren het roer om gekeken? Een Nederlands gezin dat met met een camper zo groot als een bus en hun twee kinderen emigreert naar Spanje. Zonder dat ze verder een plan hebben of een huis Soort ik vertrek dus want ze spreken natuurlijk geen Spaans.
Elisa van Polopos komt ook nog voorbij
Wat is Binnenste Buiten toch een fantastisch kneuterig programma. Net liet iemand een tuin zien vernoemd naar z’n oma Zwaantje en vertelde die man hoe tof het was dat ze in haar stoel was overleden terwijl ze naar snooker keek. Om vervolgens uit te leggen dat het natuurlijk niet per se tof was dat ze dood was. En volgens mij moet het vandaag vooral over Drenthe gaan en vervolgens heeft iemand een t-shirt met heel groot Groningen erop aan. En de kok van dienst maakte als bonus nog een ‘rep’. Volgens mij laat de montage expres dit soort dingen erin. Mooi man.