Nu op tv-topic (Deel 1)

Haha jeetje al die foto’s. Mooie tv hoor, net 5. Duidelijk nog ander besef van omgaan met persoonsgegevens

3 likes

Familie dagen of weken te logeren. Schiet mij meteen maar lek.

3 likes

Kijk er alweer naar uit om t Wylde Pad terug te kijken morgen dankzij jullie commentaar😄 (heb geen tv-abo)

Maar ik zat de Gert en Hermien docu te bekijken op NPO1 en die wilde ik toch ook even tippen! Interessant verhaal, zit beetje met m’n oren te klapperen. (Snap het ook als je denkt: wie?! maar mijn moeder was daar vroeger fan van)

Grease jongens… Grease is op Net 5.

Man wat slecht eigenlijk. Maar heb de avond van mijn leven;).

9 likes

Jaa hahaha!

1 like

Ja wat is dit voor ongemakkelijks allemaal?

Helaas wel :sob:

1 like

Ach wat een gedoe nu bij mr. Visser doet uitspraak, met die haan. Die nieuwe buren doen ook helemaal niks en zijn meteen begonnen met zeiken.

Love it. Dacht eerst oh Azerbeidzjan, lijkt me best grappig daar nog eens heen te gaan. Na 2 minuten dit: ehh nee laat maar :sweat_smile:

Reizen Waes blijft leuk. :ok_hand:t2::heart_eyes:

2 likes

Ja echt, z’n commentaar is ook echt zo heerlijk. :joy: :heart_eyes:

Edit: BLOTE KONT ALERT WHUTTTT

2 likes

Haha ja hij is ook altijd zo lekker eerlijk ook. :rofl: Tom Waes is gewoon een geweldige vent op tv.

1 like

Haha ik kijk Top Gun op net 5. Echte kwaliteit

1 like

Ik was het kwijt voor twee weken maar gelukkig is daar FF :laughing:

1 like

Okay wtf. Kijk Ondersteboven van Afrika met Waldemar. Hij is op een school. Vraagt hij in een interview aan een jong meisje dat over haar ambities vertelt etc: “en wat wil je later worden; prostitué?” Kennelijk om haar te prikkelen zodat ze antwoordt “nee ik word dokter”
Maar wow super ongepaste vraag!? Ik ga dit moeten terugkijken want twijfel gewoon of ik het wel goed heb gehoord

Kijkt er iemand dat b&b eigenaar zoekt liefde op de rtl?

3 likes

Ja ik!! Hahaha wat ongemakkelijk nu al

3 likes

Present! :raising_hand_woman:t3:

1 like

Echt afschuwelijk die b&b in Oostenrijk. Dat interieur bestaat uit 50 tinten grijs

2 likes

Ja… die vrouw die met dat hoge stemmetje praat als ze t tegen dr hond heeft. Echt HOU OP

4 likes