Het wordt wel op NPO 1 uitgezonden. Om 21 uur dus
Wel leuk dat je aan de namen al kan zien wat voor soort sport iemand doet
Zeg dat je aan hockey doet zonder dat je zegt dat je aan hockey doet
Ik vond ze heel irritant tbh
Ik vind dat er bij de mannen ook gerust een paar in de centrale verdediging van Top Oss zouden kunnen staan. Lars Balk en Justen Blok. Klinkt als een solide achterste linie.
not to be a downer maar vraag me wel af wat de plannen van het kabinet voor invloed gaan hebben op de volgende Spelen, de winterspelen komen wellicht nog âte vroegâ om het effect te voelen van de gewenste bezuinigingen maar LA '28 ben ik wel echt benieuwd naar, hopelijk valt 't mee of vinden ze een andere manier om iets te bezuinigen maar niet op de kwaliteit
Kijken jullie de ceremonie zometeen op nos of hbo? Ik twijfel welke.
BBC One met Fred Sirieix
Ja ik vind t eigenlijk nog wel meevallen? Vooral bij de vrouwen. Natuurlijk wel een aantal echte hockeynamen zoals Pien en Frederique bij de vrouwen en bij de mannen wel wat meer met o.a. Floris, Duco en Derck. Maar ook een heleboel neutralere namen zoals Marleen, Lisa en Laura en Koen, Justen en Thierry.
Oké Marleen.
Nee valt niet mee
đ«„
Vanwege Baudet? Of vind je het sowieso een kaknaam? De enige Thierry die ik verder ken was vrij ordinair dus misschien dat ik daarom die associatie heb.
ja ik ken alleen maar giga kakkers die Thierry heten hahaha
Het koor is prachtig maar er zit een lelijke galm in haar microfoon die niet past bij het decor
Ze moesten de echo nog weg werken. Is nu beter toch?
Wat een lelijke jurk.
Ik weet niet of ik weer minuten achterloop maar bij NOS is er niks veranderd
Beste resultaat in 100 jaar haha. Maar vandaag weer twee keer vierde en gisteren ook nog eens.
Leon marchand heeft te kleine schoenen aan, hoe stapt die nu?
Hij gaat zo zwemmen naar die vlam