De discussie wordt voortgezet vanaf Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1) - #5456 door June.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1) - #5456 door June.
Eerdere discussies:
Zo heerlijk om dit de hele dag op de achtergrond te hebben
Ja echt knap! Ze is ook nog zo jong in vergelijking met veel van de andere mountainbikesters dus komt helemaal goed met haar
haha dit is echt waarom mountainbike eigenlijk helemaal niet leuk is
dit gebeurt naar mijn gevoel altijd
Over naar het handboogschieten, met het NL damesteam in de halve finale tegen Zuid Korea.
Als ik naar dat boogschieten kijk vind ik het echt knap dat die dames niet helemaal onder de schrammen zitten van die boog in hun gezicht.
Vroeger waren er bij turnen toch hele strenge regels over kapsels? Knotje en geen 1 haar mocht los zijn anders kreeg je al aftrek? Of heb ik dat verzonnen valt me zo op dat er zoveel verschillende kapsels zijn nu!
Haha wij liggen hier op de bank in de tuin (onder de niet door mijn vriend gemaakte overkapping) met drie schermen. Beetje overdreven wel.
Zo jammer dat ze tegen Zuid-Korea moeten. Heb het idee dat ze elke andere tegenstander wel zouden kunnen hebben op basis van hoe ze tot nu toe gespeeld hebbben.
Twee van de Zuid-Koreaanse vrouwen hebben wel een pleister waar het leunt, denk dat dat ermee te maken heeft? Of heeft dat te maken met dat ze bang zijn dat de zonnebrand anders van hun gezicht afschuurt? Of is dat witte geen zonnebrand?
Dat heb je verzonnen haha, of het werd gezegd op tv ofzo maar in principe zijn daar weinig regels voor. Al moet ik zeggen dat het wel wat strenger mag voor mij want sommige knotjes zijn echt ellende
Ja zit hier net over te speculeren met mn vriend maar wij denken toch foundation. Maar kan het me bijna niet voorstellen dus gok toch op zonnebrand.
Ik had nog nooit boogschieten gekeken maar vind het wel leuk! Lekker snel ook. Al ziet het er heel oncomfortabel uit met die snaar(?) in het gezicht.
Ik denk ook zonnebrand trouwens op die witte gezichten. Omdat ze ook allemaal lange mouwen, lange broeken en hoedjes op hebben itt de Nederlanders
Haha oké thanks
Ik vraag me bij veel sporten af hoe mensen ooit bedacht hebben om met zoiets te beginnen? En ergens ben ik helemaal delulu dat ik denk dat als ik dit als kind had geleerd ik misschien ook wel goed geworden was.
Ja ik heb dit ook bij alles hahaha
Ja, ze zijn wel vet goed… Maar ik weet niets van handboogschieten.
Edit: ik zit hier op de bank te juichen voor deze dames!
Lekker! Voorsprong tegen korea
Ja dit is toch gewoon sun block!
Nog nooit eerder handboogschieten gezien, maar ben helemaal invested!