Olympische en Paralympische Spelen #2

Mooi he hoe het allemaal samenkomt - in slowmotion

Welke vlag is dit?

2 likes

Wtf ik was ff afgedwaald, maar nu is er een soort gouden insect?? Wat is dit?

1 like

Olympics x The Masked Singer

5 likes

Griekenland. Waar de spelen ooit zijn begonnen

2 likes

Een dystopische reis naar nogwat

1 like

okƩ ik geef op denk ik zo

• Naar Soldaat van Oranje
  • De openings- en sluitingsceremonie van de Spelen achter elkaar kijken

0 stemmers

De show in Londen was veel leuker

1 like

Ja nu moeten we ook nog een of andere gouden alien ontmaskeren

Sifan had zo nog 20 km kunnen doen in de tussentijd

13 likes

Tis een gouden pino

Mag het onder invloed en met vrienden want dan kies ik toch Olympische spelen
Nee who am I kidding zou Olympische spelen kiezen

4 likes

Omg aliens

2 likes

Dankjewel! :smile: Ik heb het echt met heel veel plezier gedaan en heb mezelf kostelijk vermaakt in de tussentijd. Heb voor mezelf ook nog een overzichtje met alles wat ik live heb gezien en het was af en toe wel een beetje hectisch dat ik dacht van oh ik wil graag voor ik ga werken wel een post gemaakt hebben haha en dan door de dag heen alles wel een beetje volgen maar de rest is vooral een kwestie van goed bijhouden, dan is het wel te doen. Weet alleen nog niet of het me voor de paralympische spelen ook gaat lukken! Mocht ik nou dan geen schema’s posten @/HumphryJoey op twitter heeft me elke avond weer voorzien van een nieuw schema. Volgens mij gaat hij dat voor de Paralympische ook doen!

Ik ga ondertussen wel naar bed want deze sluitingsceremonie kan mijn aandacht niet vasthouden dus ik kijk morgen wel even wat er verder nog allemaal gebeurd is!
Echt bedankt voor de gezellige tijd allemaal in dit topic, heel fijn dat ik hier m’n ei kwijt kon want in mijn dagelijks leven ging het niet verder dan mijn vader die me af en toe appte ā€œjeeejā€

21 likes

Dit zijn meer mummies toch? Ik snap er echt helemaal niks van

1 like

Ik ook niet.

1 like

Dit lijkt op het stukje dat ze de hamer van Thor gaan fiksen in Avengers Infinity War.

1 like

Laten we het aan het orakel van Delphi vragen

Parcour!

8 likes