Nee hij komt nog. Straks worden deze Spelen gesloten en de vlag en het vuur overgedragen aan LA. En dan nemen de Amerikanen het over. Ik hoop dat het nog wat wordt.
Want Phoenix is prima, maar 1 liedje is genoeg. En door…
Nee hij komt nog. Straks worden deze Spelen gesloten en de vlag en het vuur overgedragen aan LA. En dan nemen de Amerikanen het over. Ik hoop dat het nog wat wordt.
Want Phoenix is prima, maar 1 liedje is genoeg. En door…
Uitzondering die van Londen was echt fantastisch met de spice girls!
https://www.reddit.com/r/olympics/comments/1epeye6/so_who_won_the_memelympics_2024/
Wie wint de meme-olympics? Ik ken ze niet allemaal dus alvast een selectie gemaakt ![]()
0 stemmers
0 stemmers
Laten ze het stokje dan maar snel overgeven aan LA
Oh shit ik herken nu pas die Fransman:
0 stemmers
De mix van Justice was wel vet. Hoop dat ze die ergens online zetten.
Haha ja dat is Raygun toch? Wel haar artiestennaam gebruiken voor de exposure
SPEECHES?
Joe.
En dat orkest dat playbackend speelt de hele tijd. Niet te doen.
Nu de speeches. Brace yourself…

Dit is vréselijk ![]()
Became a party again? Are you sure?! Snooze party zullen ze bedoelen.
Omg Fransen get over yourself
Zoozoooo in het Engels toe maar
Haha de commentator vindt het zo kut dat ie niet eens meer de moeite doet om naast de microfoon te hoesten, gewoon lekker door die speech heen
Tijd voor Snoop om de mic over te nemen
Maar wisten jullie dit ook:
Gewoon een PhD lecturer in Cultural Studies. ![]()
She holds a PhD in cultural studies , with her thesis titled Deterritorializing Gender in Sydney’s Breakdancing Scene: A B-girl’s Experience of B-boying. Her research explores the intersection of gender within Sydney’s breaking culture.
Het was echt beter als ze het daarbij had gelaten.
Was wel leuk geweest als hij ipv djoko, biles en duplantis juist bijv Alfred of Tebogo zou noemen omdat ze hun eerste medaille ever hebben gewonnen