Olympische en Paralympische Spelen #2

Hahaha ze heeft een zwarte (bloed) neus

2 likes

ahhh markie :heart:

10 likes

Ah ik baal voor Femke! So close yet so far

Zilver is alsnog top maar als je bijna goud hebt man

5 likes

Zo dat waren even twee races. Bizar wat een verschil wat Kok en Leerdam laten zien ten opzichte van de rest van het veld.

11 likes

Whoop! :clap:

Zegt nou niemand tegen haar dat haar make up overal zit?

3 likes

Geef dr even een tissue haha

1 like

Als ik net goud heb gewonnen zou dat echt wel mijn laatste zorg zijn

2 likes

Nee is juist goed voor de dramatics.

5 likes

Ik kan haar echt niet los van Jake Paul zien en de uitspraken die hij vanmiddag nog gedaan heeft. Zij is geen haar beter

18 likes

Wat een ritten, echt genieten. Echt 2 prachtige medailles

2 likes

elke keer als ik jake paul zie moet ik denken dat hij met zn verbrijzelde kaak een paar dagen later ergens verscheen met een onaangetaste baard en dat iemand op tiktok zei dat ie een baardpruik draagt hahahaa

12 likes

Wat waren zijn uitspraken van vanmiddag? Maar ja, ik heb ook mixed feelings.

Dat je geen kritiek op ice mag hebben en dat Bad Bunny een nep Amerikaan is.

6 likes

en dan zelf in puerto rico wonen :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

4 likes

Mark heeft altijd 1 plukje haar dat te weerbarstig is voor de gel

7 likes

ja als ik r kelly kan luisteren & waarderen voor de muziek kan ik jutta en uberhaupt deze races ook kijken & waarderen voor t schaatsen en de sport.

ze stopt toch hierna

vind het vooral zo ongemakkelijk dat er weinig wordt gezegd door commentatoren over jake paul/trump en wat er voor gestoords aan het gebeuren is in de vs, maar het wel heel breed uitgemeten wordt dat jutta niet met de pers wil praten en dat ze influ. denk dat we over 30 jaar ofzo echt verbijsterd terugkijken dat jd vance daar ook overal lekker zat te zitten kijken

15 likes

Sexy

Ik speel ook elke keer dat beeld van die kaak die alle kanten op gaat in mn hoofd af als hij in beeld komt

2 likes

Die benen ook een bonk spier gewoon

1 like