Goddddddsamme wat kut voor Joep. Het was anders zilver geworden denk ik.
Nu hopelijk nog een medaille!! Man man wat een ellende.
Knap van De Boo! En mega weer van Stolz.
Goddddddsamme wat kut voor Joep. Het was anders zilver geworden denk ik.
Nu hopelijk nog een medaille!! Man man wat een ellende.
Knap van De Boo! En mega weer van Stolz.
ja en je verliest wat je verliest maar je verliest natuurlijk ook nog extra snelheid die je misschien kan maken, had zo meer dan een seconde kunnen zijn
Ja dat zeiden ze idd, ws een seconde verloren. Stolz had hij niet gered maar wel zilver
Ach ik vind dit echt zo sneu, hoop zo dat het lukt met opnieuw rijden.
Snap ook echt niet wat die Chinees dacht
Ben benieuwd waar die Chinees nou zat met zijn hoofd. Hier word je toch op gedrild neem ik aan
Jemig wat een drama weer. Wtf wat gebeurde er bij Wennemars, echt bizar dat dit gebeurd op dit moment.
Wennemars ziet er wel echt uit als een getergde Rico Verhoeven
Ik denk dat de Chinees zich ook wel kut voelt, ik zou iig niet in zijn schaatsen willen staan.
Ik denk wel dat Wennemars dit intrinsiek om kan zetten in energie trouwens. Bij het OKT deed hij dat ook heel goed.
Het is bovenal zuur voor Wennemars dat ze je medaille afpakken. Maar ik vind het ook echt stom dat de ene Chinees er voor heeft gezorgd dat een andere Chinees een medaille krijgt.
Nee, tuurlijk voelt ie zich kut. Maar je bent wel een professional, dan weet je dit toch?
Kun je het beter als De Boo doen en stoppen met je opleiding geneeskunde dan heb je de verdenkkng niet tegen je hahaha
Sowieso op de 3e plek. Echt wel een paar tienden verloren.
Het zal best dat ie zich rot voelt. Maar kom op je bent een topschaatster, het is je vak, je staat op de spelen. Dan hoor je de regels te kennen. En dat is dat je je tegenstander niet mag hinderen.
matchfixing!!!
Die schaatsers rijden altijd kruisingen. Echt een hele domme kutte fout.
Mag hopen dat hij zich kut voelt.
Kom op Joep!!! ![]()
![]()
De Chinezen doen aan matchfixing en de Amerikanen aan doping. Dus ik zeg alle medailles naar Nederland.
Ik vind dat een gevaarlijke opmerking die bij de NOS gemaakt werd
Hup hup hup!!!