Olympische en Paralympische Spelen #2

zag je al zo lang aan het typen maar had niet verwacht dat het vooral over skimo zou gaan :rofl:

1 like

Och arme schat! Zo sterk en dan breken bij je coach. Verdrietig om zo uit te zwaaien af te zwaaien?

4 likes

Ah word helemaal emo! De wereld heeft Alysa nodig 🩷

8 likes

Jaaa ik ben zo blij voor Alysa! Ik vind haar zo leuk

1 like

echt een win voor alle alt girls!!!

3 likes

oh wat zal sakamoto balen zeg, als ze gewoon een extra combinatie ergens aan vast had geplakt had ze die 2 punten echt wel ingelopen. Vond die reactie van Nakai wel heel erg lief dat ze zo in de war was of ze nou 3e was geworden of niet.

Nu snel slapen want wat zijn dit voor tijdstippen ook, lijkt me echt verschrikkelijk als sporter als ik om 22.45 nog een of andere kür neer moet gaan zetten

5 likes

zo extreem schattig dat ami prima goud had kunnen pakken maar alsnog zo positief verrast is met haar brons 🥹

2 likes

“Na 24 jaar” in mijn hoofd dacht ik oh echt lang geleden. In de jaren 80 ofzo. Is 2002? Error.

Ik ben zelf 26, waarom denk ik soms zo dom?

Lekker vol programma nog vandaag. Om 16.30 starten we met de 1500 meter voor vrouwen, met Marijke Groenewoud / Antoinette Rijpma – de Jong en Femke Kok. Vooral voor de laatste twee liggen de verwachtingen hoog, misschien zelfs wel medaille – hoog? Kok schaatst al in rit 1 (alleen) dus het is vanaf het begin al meteen interessant.

Shorttrack gaat ook zijn laatste medailles verdelen, vanaf 20.15 beginnen de kwartfinales 1500m; 6 heats met 6 deelnemers en de top 3 gaat verder naar de halve finale. Michelle Velzeboer zit in heat 1 en Xandra Velzeboer en Suzanne Schulting komen elkaar tegen in kwartfinale nr 5. Later op de avond worden ook de halve finale en A/B finale afgewerkt, hopelijk met Nederlandse inbreng!

Daar tussenin rijden de mannen ook nog de relay omstreeks 21.29

15 likes

Voor wie het kan zien (het zit helaas wel achter een paywall) deze fotoserie van een fotograaf die alle deelnemers van een wedstrijd heeft gefotografeerd en heeft samengevoegd tot 1 beeld. Erg spectaculair!

8 likes

Ik hoop zo voor Michelle Velzeboer dat het ook een keertje de goede kant op valt

2 likes

de cheatende noor heeft uiteindelijk 5 medailles gehaald op de spelen :joy::joy: (geen goud)

alsof de schaamte m extra energie gaf hahaha

2 likes

1500 meter voorspellingen? Ik denk Takagi goud, maar zou Rijpma de Jong of Kok gewledig vinden uiteraard.

2 likes

Welke Noor is een cheater? Dacht dat alleen die Canadese Curling Lul vals speelde?

1 like
2 likes

Ohhhja nouja cheaten op die manier mag, dat is alleen kut voor z’n vriendin. Niet onze zaak.

2 likes

Nou Femke, zet een mooie tijd neer!

1 like

Ah jammer, gaat niet genoeg zijn denk ik

3 likes

Deze discussie is natuurlijk lang en breed afgesloten, maar pff zo zonde dat Beune hier nog staat

7 likes

Jammer voor Kok, dit gaat niet genoeg zijn denk ik

3 likes