Ik vond het leuk om te zien dat iedereen hier lekker vrij zonder regels plezier konden hebben
Jij bedankt! ![]()
Dankjewel voor je overzichten! Ik heb alleen maar hier gekeken als ik wilde weten wat er te doen was ![]()
Ik vind het echt zo kut ook dat Santos nu zo veel haat krijgt, reacties op haar Instagram zijn niet mals.
Stom dat Kamila hier dan wat van moet zeggen
Thanks allemaal, leuk om te lezen!
Het is best veel werk om allemaal bij te houden en ‘op tijd’ te posten maar vind het ook erg leuk om te doen!
Voordeel van de Winterspelen is wel dat Nederland aan veel minder evenementen mee doet dus het is ietsjes makkelijker om het overzicht te bewaren.
Mijn lijsten van de zomerspelen waren zo lang en soms echt zoeken van hoeveelste iemand nou was geworden in een heat ofzo haha
Zit nu even de ijshockeyfinale te kijken (Canada VS Amerika), sowieso natuurlijk een harde sport maar deze mannen rammen elkaar nog nèt niet helemaal in elkaar
Je voelt soms echt de haat (wat ik ook snap vanwege Trumps uitspraken).
Het is wel softer dan in de NHL maar ik kijk en supporter voor Canada. Voor de rest weet ik er niets van
Dat is altijd wel een goed idee, haha
Spannend deze overtime, ben heel benieuwd
Godver
Teleurstellend. Canada leek qua speeltijd de overhand te hebben, jammer dat ze er niet in gingen
Wat een kutzooi dat VS nu zo wint, Canada had terechte winnaar geweest. Maar is helemaal in lijn met het verloop van dit hele ijshockeytoernooi: in de OT kruipt elke keer de verkeerde door het oog van de naald.
Aaah krijg net bericht dat de man van nicht er echt ziek van is en om 11 uur 's ochtends maar een drankje voor zichzelf ingeschonken heeft, haha.
Maar helemaal kut ook, schijt Amerikanen
Ik had hoop op Måneskin, maar ik hoor net dat de opera centraal staat. Kijk het later dan wel een keer terug ![]()
We zullen je taggen als ze er toch ineens zijn ![]()
Maneskin is uit elkaar toch?
Beter deze opera dan Mariah wel
Hahaha inderdaad slechte verliezer man, ze gingen het zelf ook niet dichtrijden terwijl ze met twee man waren, omdat de kans dat Stoltz dan de sprint wint te groot is
Ah Sakamoto die de vlag draagt voor Japan, wat gaat zij gemist worden op het ijs!
Edit: had Lolobridgida wel als vlaggendrager gedacht!
Brazilië heeft toch wel echt de lelijkste outfits, en korte donsbroek?!