Olympische en Paralympische Spelen #2

Moet weer zo lachen om dat skimo, blijkbaar moet er ook een of andere groot ‘elastiek’?? In een buidel en die moet er helemaal in en mag er niet uit flapperen :sweat_smile:

4 likes

Echt hoezo kies je dit moment. Ik zou echt wel pissed zijn hoor, rot op met je ring, ik wil genieten van m’n prestatie.

4 likes

Ja … maar goed ik heb dat zo’n beetje met elke publieke aanzoek. Doe het lekker prive ergens op een mooie plek. Maar goed ik zal wel saai zijn.

5 likes

Zoveel mensen zoveel wensen :woman_shrugging: het lijkt mij ook verschrikkelijk maar sommigen vinden zoiets juist romantisch

2 likes

Pfoeh lastige keus. Voor die van Leerdam was ik echt zenuwachtig, ik was zo benieuwd of ze het zou doen. En de ontlading was heel mooi. De medaille van Kok vond ik ook mooi omdat de druk zo hoog was.

1 like

Het is gewoon jammer dat dit dan nu de kop is.

4 likes

Weet niet of al gezegd is, maar las dat in 2030 de schaatswedstrijden niet in Frankrijk zullen plaatsvinden, maar waarschijnlijk in Nederland of in Italië. Als in Nederland is wil ik er sowieso heen.

8 likes

Ja ze willen het in Thialf doen omdat dat de beste baan is

1 like

Hmm ik merk dat mooie zwierige ohtfits echtveel voor mij toevoegen aan het kunstrijden. Vind dit alsnog wel erg grappig en leuk om naar te kijken. Ode aan de voetbal haha

Oef leeg publiek wel :frowning:

1 like

Lijkt mij gek als dat echt door gaat. In Milaan hebben ze laten zien dat je een heel goede tijdelijke ijsbaan kunt maken

4 likes

In het artikel van de NOS word het helemaal niet genoemd :slight_smile: en in het artikel van nu.nl staat het ook niet. Je haalt nu een artikel aan dat alleem over die verloving gaat

Ik meende gehoord te hebben dat Frankrijk de ijsbaan wilde overnemen van Italië. (De constructie dan, anders lukt me het lastig te bewaren.)

3 likes

Dan is Turijn ook een meer logische optie gezien de afstand van Nice denk ik. Lijkt me als atleet ook echt suf als de hele Spelen in Nice zijn en jij voor de honderste keer in fucking Van der Valk Wolvega zit omdat het schaatsen in Thialf is :joy:

12 likes

Wat ik me dan ook af vraag is of ze dat teamnl huis dan ook in Heerenveen neerzetten.

1 like

Ja hij ‘moet’ waarschijnlijk stoppen vanwege MS.

Maar dit is (of misschien was) wel het eerste artikel wat ik op nu.nl er over zag, stond op de zogenaamd voorpagina. En dat vind ik stom.

Heerlijk dit gala, lekker vrije keuzes en absurde muziek. De macarena en ymca op het ijs.

De Spaanse Minion had hier perfect bij gepast

1 like

Er was veel kritiek op de matrix en de aanwijsplekken vooraf, maar achteraf kunnen we concluderen dat het best heel goed heeft uitgepakt

3 likes

Ik kijk dit met wat vertraging terug maar wtf is dit van de VS slecht? Ziet eruit als onze ‘improvisatie’ wat we moesten doen om ons nummer vol te krijgen bij de jazzballet uitvoering (ok zonder backflip maar wat een bijelkaar geraapt zootje :sob:)

1 like

Fuck Jutta

Alle andere medailles mooi :partying_face: