Ik vind het wel echt vet hoor, het is zo freaking moeilijk wat ze doen. En fijn dat meer dan ‘klassiek sport’ een podium heeft
Ik kan echt nergens beelden of een interview met de zusjes Brouwer terugvinden, bizar! Weet iemand waar? Echt een historische medaille!
Hbo!
Ja dat ben ik helemaal met je eens maar ik ben toch een beetje geneigd om te vinden dat de Spelen wel echt klassiek/traditioneel is. Maargoed het is ook dynamisch natuurlijk en sommige sporten zijn weer ouderwets en kunnen misschien ook wel weg.
Nu op NOS!
Ah synchroonzwemmen is echt zo mooi. En die badpakken zo prachtig
Ik kijk gewichtheffen. Zo de gast die even twee wereldrecords pakte in Tokyo en nu hopelijk voor een nieuw wereldrecord in de totalen gaat 🏋🏻♀️
Oh ik ben natuurlijk echt spuitelf met mijn comments nu (fu NOS) maar wat zijn Bregje en Noortje bij synchroonzwemmen goooooooed! WAUW! En die Van Gogh zwempakken waaaauw
Yo, die Chinezen zijn echt eng met die Gollum act.
Nou wil net zeggen; heel creepy haha. En ook eigenlijk een beetje eng dat dit allemaal meerlingen zijn
Ja die Oostenrijkers hebben zelfs nog een back-up
alle olympisch kampioenen van de spelen in 2020/1 starten bij atletiek met een rood nummer. neem aan dat de andere drie in team toen niet liepen.
Yeeeesss Team USA. Wat een wedstrijd!
Afwas middel doet ook wonderen!!
—————————————————-
Ik kon live niet mee kijken, dus had letterlijk allerlei groepsapps geblokkeerd en mocht niet op nu.nl & insta kijken haha.
Maar TJEZUS wat ontzettend knap zeg!!! Aller eerste medaille ooit Zeker als je beseft waar de meiden mee te dealen hebben gehad. Volgens mij heeft Noortje ook sinds 3 maanden diabetes zoiets, dus fysiek is dat ook een behoorlijke uitdaging geweest. Wat fijn ook dat het met commentaar was, dat geeft zoveel meer context.
Kleine funfact is ook dat ik nog tegen deze meiden gezwommen heb, maar toen waren ze al vele malen beter uiteraard haha
Ben helemaal hyped en moet gewoon gaan slapen nu
Edit: vond het trouwens ook heel leuk om te zien dat hier ook wel enthousiasme was voor het synchroonzwemmen
Die twee commentatoren bij de NOS mogen elkaar volgens mij niet zo.
Ik kijk niet maar bedoel je die bij atletiek? Vond ze gisteren ook zo raar naar elkaar. Edit - oh er is geen atletiek. Maar die waren ook soms aan de botte kant als de ander sprak haha.
Het is alweer de laatste dag, dat wordt een zwart gat vanaf morgen. Wil nog even het synchroonzwemmen van gisteren terugkijken, ben nu ook wel benieuwd naar breaking en we hebben vandaag natuurlijk nog de marathon en baanrennen!
Hahaha viel mij ook al op
Haha ja ik dacht precies hetzelfde, heel irritant om naar te luisteren
Ja super ongemakkelijk om naar te luisteren.
Sifan is lekker bezig!