Ik zit eindelijk niet meer voor lul in mn team canada kleding met de samenvatting van vrouwen hockey
Er werd hier laatst een twitteraccount gedeeld die handige overzichten van de tijden posten etc, weet iemand nog welke dat was?
@humphryJoey denk ik dat je bedoelt
Ja klopt, thanks!!
Nog over snowboarden. Ik denk dat Michelle Dekker wel blij is met haar prestatie! Natuurlijk jammer net geen derde, maar ze heeft het echt goed gedaan. En ik hoorde ook dat ze in eerste instantie niet van de bond mee mocht, maar last minute toch wel. Echt heel trots op haar!
Same, ik kijk graag naar hem
Ja Mark Tuitert zou ik wel willen. Die man heeft er altijd goed uitgezien, maar nu helemaal🤤
Ahh maar zijn stem😖
Geef hem maar aan mij, ik heb er geen last van.
Hij is ook altijd goed gekleed😍
Oh geen problemen mee, ik kan zo uren naar hem luisteren hoor
Omg goals
Ahh leuk. Het lijkt me ook zo’n sympathieke vent. Eigenlijk heeft hij alles. Ik vind alleen z’n werkzaamheden wel gaar:
Hashtag inspiratie en z’n gum:
Ik vind Bosker altijd zo aandoenlijk. Ook al is hij niet per se heel jong meer haha.
Ja dat is wel een beetje jammer inderdaad. Maar hij lijkt verder perfect dus ik vergeef hem
Waar heeft Rintje zijn (donkere?) haar vandaan?
Dat had Renate Groenewold ook zo van de week hahahaha
Ja die vond ik dus ineens zo oud ofzo.
Oh maar die is ook 45 zie ik…
Ik vind de stemmen van Kramer en Tuitert helemaal niet vervelend.
Kennen jullie Tonny de Jong nog? Die had pas een stem hahah.
Oke ik kwam in mijn zoektocht dit tegen, en het lijkt qua stem wel mee te vallen. Haha maar de commercial lijkt een grap:
Gok haarimplantaten. Maar qua kleur geen idee haha
Hahahahhaha ik ken haar niet maar wel mooi materiaal