Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Haha ahhh laat sporters gewoon sporten :joy:

Zo kut als je in je eentje moet

1 like

Haha leuk om een gezicht te zien bij de stem van de commentator

Ja inderdaad! Ik dacht huh waar gaat ie heen. Maar zat natuurlijk weer niet op te letten

1 like

Jammer dat Krol en Nuis al in rit 10 en 11 aan de bak moeten. Dat betekent dat er nog zoveel ritten na hen zijn en dat vind ik altijd zo zenuwslopend :tired_face: (en dan moet ik dus weer al die schaatsers mijn negatieve vibes sturen).

1 like

Even flink tempo gemaakt op het werk dus nu weer voor de tv!

1 like

Jaah bosker moet al! En Kersten!!

Nette tijd van Bosker hoor! Fijn dat hij het goed doet, aangezien er natuurlijk zoveel commentaar is gekomen op zijn aanwijzing voor deze afstand.

7 likes

Omg late to the party maar ik weet nu pas wat ROC als land betekent😆

1 like

Over stemmen gesproken: Ik moest gisteren ineens denken aan de begintijd van Wust. toen tetterde zij ook enorm in interviews haha, zo’n contrast met tegenwoordig. Zo enthousiast en schreeuwend was ze toen als broekie.

hahaha

Libelle vroeg het zich ook al af 2 dagen geleden

3 likes

Mn schoonmoeder was op bezoek. Net weg dus nu de tv aan :grin: Al een NL’er gemist dus. Hoeveel moeten er nog?

Ik had een meeting van 11:00 tot 12:30 gepland staan maar gelukkig duurde hij minder lang. Om 13:00 weer een meeting maar dan zijn ze wel klaar toch? :grimacing:

Er is nu dweilpauze, nog 7 ritten!

Bosker nog op 1 maar de echte toppers moeten nog dus Bosker gaat wel dalen verwacht ik.

1 like

Ben echt benieuwd wat er na de dweil voor tijden gezet gaan worden!

1 like

Deze hele analyse van rondetijden :joy: heerlijk

3 likes

We gaan weer!

Aaah jammer dat ie net onder de tijd van Bosker duikt. Maar was wel te verwachten dat die tijd na de dweil niet lang stand zou houden.

2 likes

Nou ben benieuwd!

3 likes

Ah nee

Valse start is altijd balen :tired_face:

Kut Noor

1 like