Hahhaha oeioeioei
Ik denk echt elke keer dat ze Straathof zeggen ipv Elistratov
Ik mis de helft maar komen er nog Nederlanders in actie of niet?
Nee volgens mij was dit het voor vandaag
Nu wel 10 man in de finale hahahha
Dat commentaar ook steeds
De Koreanen, hè hè ze bestaan nog!
chaos
Mijn hemel, waarom maakten ze er niet nog een kwart finale van? Wat een chaos zo 10 bij elkaar
Ach Lara…
Ik had een afspraak die ik echt niet kon afzeggen dus meteen daarna teruggekeken en yesss! Lekkere rit zo, fijn ook dat Italië al vroeg wegviel. Maar vooral irritant dat de Chinezen aan de andere kant van schaatster wisselden als de anderen
ha, Yara lekker zelf brood aan het bakken vanaf 5.47 ong. Ik had nog even niet genoeg shorttrack-content gehad dus wel geinig om even achter de schermen te kijken
Geen idee of iemand nog kijkt maar ik vind dit duorodelen een erg interessante sport, wat een vertrouwen moet je dan in elkaar hebben.
Ja, ze wilden erg graag de binnenbocht pikken
Ja zo bijzonder om dat van een Rus te horen. Blijkt maar weer wat een kleine en hecht wereldje het is dat shorttrack
Ik moet wel af en toe lachen om de presentator die dat samen erop liggen toch erg ongemakkelijk vindt haha
Ja of toen hij net zei dat die twee Letten elkaar nog wat beter moeten leren kennen en nog wat vaker onder elkaar moeten liggen
Gaat het niet over de halve finale bij de mannen? Al hadden die trouwens eerst nog de kwartfinales? Misschien ging het over het programma van de afgelopen dag, dat het daarna nog komt?
Ik zie inderdaad ook op npo extra dat niet alles erop staat? Die om 12.00 duurt maar 10 minuten.
Hahha ja doet mij heel erg denken aan massastart. Lekker langzaam starten met zijn allen.
Wat leuk dat je hier zo veel van weet! Heel interessant!