Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Snowboardcross is echt leuk om te zien. Snelle, korte wedstrijden en allemaal vlot achter elkaar.

Benieuwd wat vandaag gaat brengen. Hopelijk kunnen Irene en Sanne iets moois laten zien op de 5km.

Hahaha dit is zo’n typisch Nederlands bericht. Iemand zei van de week al van dat zullen ze ook wel over vd Poel schrijven maar daar heb ik het nog niet van gezien.

3 likes

Ahh jammer dat Mark er niet is :slightly_frowning_face:

Nadeel van Winterspelen vergeleken met de Zomerspelen is dat je steeds zolang moet wachten voor 1 onderdeel. Komt natuurlijk ook omdat Nederland niet met heel veel sporten meedoet :sweat_smile:

pfff het komt zo wel heel dichtbij

2 likes

johannes strolz heeft goud op de alpin combi! hij komt uit het dorp hier in de buurt dus iedereen gaat los hier! zo leuk :medal_sports:

oh en heeft iemand dit al gezien? je schrikt je toch helemaal kapot als daar opeens iemand staat!

2 likes

Ik vind het wel grappig dat ze het over die dominantie van Nederland hebben. Moet je eens bobsleeƫn kijken waar alleen maar Duitsers winnen. :joy:

Wat een gedoe over het wel of niet beĆÆnvloeden van de ijsmeester

1 like

Wat deed die commentator nou neerbuigend over die mensen die even met instagram bezig waren? Ook iets van ā€˜ja die mensen kwamen ook uit argentiniĆ« en nogwat dus die zullen wel niet winnen want die landen brengen geen medaillewinnaars voort’ ofzo?

3 likes

Wilde net komen posten dat ik hem mis, haha

Was net bij een winkeltje op t vakantiepartk en daar stond zijn boek, wilde het bijna kopen, haha

Ja vond het ook wel lullig, laat die vrouwen ook lekker ontspannen ofzo, moeten zij toch weten

1 like

Ik vond het wel een goed item over de rel rondom het ijs van gisteren. Los dat ik die Vd Poel maar een rare snuiter vind met zijn hysterische teksten, vond ik het verslag van Erben wel goed. De perceptie van de NL ploeg is toch dat ze vrij arrogant zijn. Ik doel dan niet zozeer op de schaatsers, maar op de officials erom heen. Het beeld van de andere landen is al niet zo positief, en dat blijkt ook uit de tekst van dat artikel op schaatsen.nl (Om medailles te winnen moet je soms lobbyen voor kouder ijs | Schaatsen.nl) . De tekst is echt niet ok, hoor, behoorlijk arrogant. En als ik de reacties en argumenten hoor, dan had het ook heel anders gekund. En dat dat niet wordt toegegeven door de KNSU vind ik wel vreemd.

7 likes

Hello, hello. Zitten we weer klaar! Ben heel benieuwd wat van 't Hof kan laten zien zometeen!

3 likes

Hier ben ik het mee eens. Ik geloof de ijsmeester als hij zegt dat hij zich niet laat beĆÆnvloeden, maar het is gewoon echt heel erg dom en arrogant om dan wel dat soort teksten online te plaatsen als KNSB.

5 likes

Jongens die reclame steeds van Verisure, I can’t. ā€œSchat, misschien moeten wij daar ook eens over nadenkenā€ :sob::sob::sob:

4 likes

Love dit filmpje! Is het instagram? En van wie?
Fijn dat er ook om gelachen wordt!

Volgens mij assistent coach van Polen? Zoiets begreep ik uit t commentaar.

Dat filmpje geeft ook wel aan hoe er over gedacht wordt.

1 like

Wtf was dit? Super late valse start. Wat kut

1 like

Late reactie met die valse start zeg

Ah Sanne. Keep it coolll

1 like