Dit is zo knap haha. Echt heel goed gedaan.
Zo knap! Niet normaal dit! Het lijkt alsof het haar ook geen moeite kost, trots!
Wat zijn de Olympische Spelen ook altijd genieten hé. Wij zijn zo’n klein landje in vergelijking met heel veel andere landen die mee doen. Toch presteren we altijd super goed!
Komt door onze invloed op de ijsmeester 🥸
Zal sws vanuit het buitenland wel commentaar op komen ja
vd Poel, I see you
Ohja shit. Ik laat mijn koeienbel voortaan liggen
Heb t in se auto aangezet
Niet dat je dan kan opletten maar voelt toch anders als radio , wist ook niet of radio 1 uitzond
Mooie race van Irene en knap ook dat Sablikova op de derde plek staat.
Ik keek net terug. Omg janken al tijdens de rit. Die vrouw gaat echt goed. Heb echt grote bewondering voor Schouten.
En Nils moet ff zijn koeiebel thuislaten. Vond hem eerst verfrissend en sexy maar ben sinds gister op hem afgeknapt tegelijkertijd vind ik schaatsen.nl en KNSB echt heel slecht in hun uitleg, dus snap dat nu de hele wereld meekijkt.
Morgen om 09:00 al schaatsen, dan ben ik net opgestart met werk
Ah ja ik wil echt graag kijken maar gaat echt niet ivm werk. Jammer weer
Ik kan vandaag helaas ook niet kijken naar de 10 km.
Hopelijk kan ik vanmiddag shorttrack wel kijken, en anders maar op de radio in de auto (als ze het uitzenden, weet iemand dat?)
Weet iemand hoe laat de ritten van de 10km precies zijn?
Ben nooit zo fan van Jorrit Bergsma geweest maar wat hoop ik dat ‘ie vd Poel ff volledig uitschaatst zo. Nog liever dat Roest dat doet tho
Zet hem op Roest en Bergsma!!
Oooh kom op nou Roest
Ik hoop dat roest het goed gaat doen, anders moet ik zo nog gaan juichen voor bergsma…
Ooh dit lijkt helemaal niet goed te gaan…
Dan hoop ik dat Bergsma het super goed gaat doen en hij Van der Poel gaat verslaan. Tenzij Roest nu opeens gaat versnellen en ons gaat verbazen.