Ahw had het Roest ook zo gegund, maar dit ziet er niet mega goed uit…
Die Italiaan blijft er ook gewoon bij, terwijl de verwachting was dat hij die op een rondje zou zetten.
Oooh hij gaat
Ik hoop zo dat ie dit vol kan houden!
Loopt nu wel echt uit, die Italiaan is weg. Maar is de tactiek genoeg
Zou ie dan toch gewoon tactisch voor de negative split hebben gekozen?
Komop Roest!
Daar lijkt het wel op!
Net dacht ik nog dat de 10km niet zo spannend is, maar ik vind het nu opeens spannend worden haha.
Fascinerend!
Ik snap dat het nergens op slaat, maar sporters met een Nederlandse klinkende naam of achtergrond die niet voor Nederland uitkomen vind ik stom haha. Nils van der Poel en Ted-Jan Bloemen, looking at you.
Bloemen is toch gewoon Nederlander eigenlijk? Is hier wel geboren. En heeft ook gewoon NK’s gereden enzo
Kom op Roest, hou vol dit!!! Maak het die van der Poel moeilijk!
Ik zou het Roest zo gunnen maar ik denk niet dat het er in gaat zitten eigenlijk
Klopt, hij was net ook gewoon Nederlands aan het praten in het interview.
Ja, klopt, ik had z’n Wikipedia gelezen, maar toch haha
Hierna ben je echt kapot he
Haha teejay kwam niet helemaal uit de verf hier in NL dus ging hij weg.
Hij was vroeger echt een aso op het ijs, dat zal er vast ook mee te maken hebben
Zijn vader is in Canada geboren, maar al jong naar Nederland gekomen. TJ is in NL geboren, maar doordat zn vader Canadees is, heeft TJ beide nationaliteiten en komt hij dus uit voor Canada (en omdat ie dus in NL niet bij t team kwam)
Roest! Heeft wel alles gegeven hoor. Wat een man.
Ik moet bij hem altijd denken aan dit filmpje Ted-Jan Bloemen vermorzelt herinnering aan Kramers tijd - YouTube
Vond dat een beetje triest om dat ding meteen te slopen.