Wel grappig om dat commentaar zo te horen, in het begin helemaal in mineur: ‘het is te langzaam, wat gebeurt hier, dit wordt niks’ en ineens bloeide het weer helemaal op: ‘goede tijd van Roest, goed opgebouwde race!’
Wat knap van Roest, gun hem echt zooooooo
Haha ja kan echt niet. Wacht er is ook een filmpje dat hij op de wissel Olde Heuvel een duw geeft
Dat commentaar bij Roest z’n race. Negatief over het eerste deel en bij het tweede deel helemaal enthousiast. Het zal wel niet genoeg zijn.
‘Ted Jan, dat was niet heel aardig van je he’
Dit filmpje kende ik niet! Wat een arrogantie en dan ook nog die stomme grijns: “Ja, ik heb het nog nooit meegemaakt zo”. Nee, elke idioot weet dat dit niet sportief is en lekker makkelijk om een ander de schuld te geven.
“Ja, ik heb het nog nooit zo meegemaakt. Heel raar” zegt ie dan lachend.
Het is denk ik wel duidelijk dat ik teejay helemaal niet hoog heb zitten.
Vanderpoel zal er wel onder duiken maar hoop zo dat Bergsma achter roest eindigt. Of is dit een biecht haha
Haha ik heb exact hetzelfde! Vind Bergsma niet zo heel leuk en Roest komt uit dezelfde omgeving als ik dus altijd pluspunten haha
Nahh kan toch niet
Kan hij normaal wel, maar misschien gaat ie geen goede race rijden. Zijn 5 km was ook niet heel goed.
Nee vind Roest echt een lieverd, die gun ik alles
Haha, ik wilde net zeggen dat Jorrit zijn haar korter lijkt. En nu beginnen ze daar ook over. Misschien gaat hij nu nog sneller schaatsen
Kapsel van Bergsma is wel echt 100 keer beter
Ik vind hem ineens ook sympathieker lijken
Ik ook
Haha dat plastic zeiltje
Bergsma wordt bijna een hunk.
Mijn brein is helemaal confused
Ik ga echt stuk om deze foto.