Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Herbert: ‘met alle respect ‘ :face_vomiting:

Ja wauw wat een prestatie!

1 like

Commentator hele tijd negatief en nu: “Dit voelt als winnen”

Opnieuw een medaille voor Nederland.
Annemiek van Vleuten pakt zilver :2nd_place_medal: bij de wegwedstrijd voor vrouwen

3 likes

Pff gisteren begon Herbert zelf toen Dumoulin bijna finishte over zijn kansen in de tijdrit. Nu zegt Roxane iets over de tijdrit en is zijn reactie “ja ja maar we zijn nu met de wegwedstrijd bezig he”
Wat een kwal van een vent

5 likes

Hij heeft ook al 50x gezegd dat die winnares een wiskundige is

7 likes

Maar huh, dacht de Nederlandse ploeg dat ze 1e waren en ze hadden niet door dat die Oostenrijkse er nog voor was?

1 like

Dat idee had ik ook. Met hoe blij ze was en nu kijkt

Dat lijkt inderdaad zo te zijn, vaag verhaal

Heh, ik zie dit nu ook. Wat raar?

Poeh, ze dacht echt dat ze gewonnen had. Benieuwd naar het verhaal hierachter hoe dit kon gebeuren.

Blijkbaar kregen ze allemaal tegenstrijdige informatie door lees ik op reddit.

Oh nu laten ze ook dat fragment zien

Ik vind dat ze het echt heel goed oppakt. Kan me voorstellen dat ze van binnen echt wel door de grond kan zakken.

8 likes

Kan die kinderachtige schermer nog een voorbeeld aan nemen. (die vond ik ook niet goed spelen. Heb er geen verstand van maar het zag er zo traag uit.)
Maar wat een ontknoping bij het wielrennen!

1 like

Zo die commentator bij de wegwedstrijd was flink chagrijnig. Vind het een prachtige prestatie van de Oostenrijkse. Jammer dat NL geen goud won, maar dit hoort bij sport en zilver is ook een mooie prestatie

Haha deze skater heeft z’n outfit gematcht met het decor :crazy_face:

2 likes

Ben echt blij dat het met het roeien ook zo goed gaat. Veel boten die zich hebben geplaatst voor de finales, waar het om de medailles gaat! (Er is bij roeien altijd 1 finale, de A finale, waar 6 boten in meedoen en het dan om de medailles gaat. Maar daar moet je je dus eerst via (soms een hoop) races voor kwalificeren en dat gaat tot nu toe goed voor de Nederlandse roei equipe!)

3 likes

Ja dit is zo zuur… Kan me niet voorstellen wat er dan door je heen gaat als je daar achter komt

Ik ben zo bang dat ze straks niet mee mogen doen wegens Coronabesmettingen! Volgens mij zijn er al twee van de roei staf positief getest :confused:

Klopt, dat is nog angstig. Finn Florijn, skiffeur, ligt er daardoor al uit… Enorm zuur. Het is inmiddels gelukkig wel al een tijd na de vlucht dus denk (en hoop) dat de meeste besmettingen al zijn bovengedreven