Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Fijn dat NOS toch nog turnen laat zien haha. Beetje te laat maar okeeee

2 likes

Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik vroeger ook een hele poos op zo’n balk heb geturnd. Het ziet er altijd eng uit haha

3 likes

Ja hoop zo dat er geen besmetting meer bij komt. Net ook al een coach die positief is getest…

Gaat niet echt lekker bij de dames met turnen…

Dat heb ik ook altijd! Ik vind turnen nog super leuk om te zien en dan zie ik ze dingen doen dat ik denk hartstikke eng. Terwijl ik ook jaren salto’s radslagen etc op zo een klein smal balkje deed :joy: Niet dit niveau natuurlijk. Maar gewoon zonder angst.

2 likes

Wat leuk, ik heb precies hetzelfde dus! Hoezo zijn we nu zulke pussies hahaha

1 like

Ik durfde niks achterover… dus het hield snel op :joy:

1 like

Ik denk dat je nu het besef hebt wat je allemaal kan breken etc :joy:

Ik was laatst met een vriendin en haar kinderen naar de speeltuin en er stond zo een duikel stok. Vroeger ging ik er op zitten en draaide met 1 of 2 benen alle kanten op vooruit achter uit met zijn 2-en te gelijk. Ik dacht oooh leuk weer eens proberen ik heb daar minuten met zwetende handen gestaan voor ik vooruit durfde te draaien :joy::joy::joy::joy:

1 like

Jaa ik ook! En dat je dus blijkbaar toen ook zoveel kracht had om je eigen lichaam te dragen. Voor mijn gevoel heb ik die kracht totaal niet meer.

Het enige waar ik nog steeds geen angst heb is met paardrijden terwijl ik daar behoorlijk wat lelijke vallen heb gehad. Ik rij nu niet meer wekelijks, nog maar heel af en toe, en ik stap er elke keer gewoon weer op en dan voelt het alsof ik gister nog heb gereden. Op de enorme spierpijn achter af na :joy:

Ik heb echt helemaal niets met paardensport, maar hup!

1 like

Aaah liggen er uit met turnen

Kijk ff een stukje dressuur maar man wat was dat middenstuk vd muziek een suf lift-muziekje zeg :zipper_mouth_face:

In de landenwedstrijd? Kan er nog wel iemand zich individueel kwalificeren dan?

Vond ik dus ook! Het is niet z’n eigen prestatie dus hij hoefde echt niet zó negatief te zijn. Doe het lekker zelf man

1 like

Volgens mij wel! Zat niet helemaal op te letten.

Ik snap niks van dat 3 tegen 3 basketbal, heb er ook nog nooit van gehoord en nu is het ineens een olympische sport?!

3 likes

Ik ook niet, ik dacht eerst ā€˜wat een klein veld’ :sweat_smile:hahaha

1 like

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik vind het gisteren wel leuk om te kijken! Snel en spannend haba

2 likes

Lieke en Eythora halen de meerkampfinale wel, team finale lag sowieso niet in de verwachtingen.

4 likes

Heel leuk! Gaat lekker snel, goed voor mijn korte spanningsboog :joy: