Ik dacht kat in t bakkie, maar de gezichten staan op onweer
Pfff wat een verschil…
Nee ik zou nog niet zeker zijn.
Bovendien als ze doorgaan, komen ze Japan weer tegen. Dat gat was eigenlijk te groot
Die rug van de achterste Canadese, moet toch pijnlijk zijn hee.
Edit die langste iig, nu is ze tweede
zij is echt zo lang, ook vergeleken met de Nederlanders viel het al op
Ze duwen elkaar. Andere landen zijn daarmee begonnen en je gaat er sneller mee als je het goed doet.
Nederland doet het ook wel (als het uitkomt). De Nederlanders trainen alleen minder met elkaar, dus zijn iets minder op elkaar ingespeeld op dat vlak.
Er zijn meerdere tactieken. De noren zijn ooit begonnen met de duwtechniek, elkaar vooruit duwen.
Nederland doet een combi van duwen maar houden elkaar ook vaak vast om aansluiting te vinden. Je wil niet dat iemand achter raakt. Is misschien ook iets dat ze onderling hebben afgesproken.
Als het zo doorgaat dan halen ze de volgende ronde niet hoor…
Ja en als ze als 4e doorgaan moeten ze in de halve finale tegen Japan. En dat is ook niet echt een fijn scenario. Ik had het niet zo matig verwacht.
Ik had hier toch ook wel meer verwacht ja. Houd nu mijn hart vast
Ja lijkt dus tegen Canada te worden, maar ook dat voelt niet als een goede kans. Balen!
Misschien ook leuk om te weten, er was eerder een ‘schaatsrel’ ontstaan dat wust niet genoeg zou hebben geduwd. Dat was in de media terechtgekomen en dat hebben schouten en wust paar weken geleden met elkaar uit moeten praten.
Canada tegen Nederland
Ze hebben nu 2 dagen om een snellere tactiek te bedenken😅
Nou ja je wist eigenlijk van te voren al dat het waarschijnlijk of Canada of Japan zou worden, dus op zich zou dat geen verrassing moeten zijn. Het vierde land was een beetje een wild card en het gat is een stuk groter dan je had willen zien, maar op zich zijn de eerste drie landen zoals verwacht.
Ja en ik las hier weer dat het eigenlijk om De Jong ging ipv Wust. Nouja in ieder geval is het niet het hechtste, bestgetrainde team wat er bij zit.
Jaaaa heb je helemaal gelijk in. Deze 3e plek met die tijd voelt gewoon als een domper
Ja dat snap ik, dat vind ik ook!
Ik blijf het bijzonder vinden dat we in Nederland weinig tot niet trainen op dit soort onderdelen
Ja het was niet helemaal duidelijk om wie het ging maar zag voor team pursuit het interview met de bondscoach op nos.nl. hij had het over Schouten en Wust en sowieso het team waar meerdere gesprekken mee zijn geweest