Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Dit gaat niet goed…

1 like

Podium geheel aziatisch. Verdiend!

Dubruil (of hoe schrijf je dat?) Is naast Bloemen mijn bec.

Ik vind de voor- en nabeschouwing bij NOS wel echt leuk altijd. Ook grappig om de schaatsers daar te zien die je eerder zelf hebt zien winnen.

1 like

Bitch Eating Crackers. Everything this person does annoys you, even something as simple as eating crackers.

4 likes

Nog even terug komen op de ploeg achtervolging Wüst en Schouten laten keer op keer zien er te staan als het moet, terwijl dat voor de Jong juist niet lijkt op te gaan. De laatste oogt ook negatief in interview, ook daar de zwakke plek. Ireen en Irene laten zich niet van de wijs brengen, maar ook daar Antoinette de zwakke schakel. Wisselen voor de positieve en strijdlustige Groenewoud

5 likes

Ja wat een lekker gevoel moet dat geven!

3 likes

Ja dat is misschien wel een goede optie. Al vond ik wust ook matig weg,maar denk wel dat daar meeste winst is te behalen inderdaad.

3 likes

Ik vind langlaufen echt leuk om te zien

Echt? Ik vind het zo enorm saai dat ik de tv zelfs uit heb gezet

Ja, het is één van mijn favorieten. Samen met de biatlon en shorttrack

1 like

Dat klinkt als een zeer goede optie! Wie weet in de halve finale (maar zal wel niet)

Ja hoor zoon van een nederlandse vader bij het ijsdansen (of hoe het ook heet)

3 likes

Ik ben aan het studeren met de tv aan op de achtergrond maar ik ben echt compleet afgeleid door kunstschaatsen nu, zo leuk om naar te kijken

En zin in skeleton zo! Kimberley is de zus van een vriendin van me dus altijd spannend

4 likes

Zit nu stukje kunstschaatsen/ijsdansen te kijken en meteen al weer een opmerking over Nederlands bloed, haha.

Maar wel leuk dat ze iig bij dit onderdeel leuke muziek gebruiken en niet van die saaie instrumentale muziek, haha

1 like

ik ben benieuwd!!

Ohh wat begon ze snel!!

3 likes

Zou mooi zijn als ze zich in de vierde heart weer kan verbeteren.

1 like

Ik weet niet of ik dit nou zou leuk vind om te kijken. Ik zit met heel mijn lichaam elke bocht mee te bewegen. Werd net helemaal zenuwachtig toen de Nederlandse kwam ook :joy:

3 likes

Ok, laatste run voor Kimberley!
dwz net begonnen met de laatste run voor iedereen.

3 likes

net op tijd dus weer thuis :slight_smile:

1 like