Dit gaat niet goed…
Podium geheel aziatisch. Verdiend!
Dubruil (of hoe schrijf je dat?) Is naast Bloemen mijn bec.
Ik vind de voor- en nabeschouwing bij NOS wel echt leuk altijd. Ook grappig om de schaatsers daar te zien die je eerder zelf hebt zien winnen.
Bitch Eating Crackers. Everything this person does annoys you, even something as simple as eating crackers.
Nog even terug komen op de ploeg achtervolging Wüst en Schouten laten keer op keer zien er te staan als het moet, terwijl dat voor de Jong juist niet lijkt op te gaan. De laatste oogt ook negatief in interview, ook daar de zwakke plek. Ireen en Irene laten zich niet van de wijs brengen, maar ook daar Antoinette de zwakke schakel. Wisselen voor de positieve en strijdlustige Groenewoud
Ja wat een lekker gevoel moet dat geven!
Ja dat is misschien wel een goede optie. Al vond ik wust ook matig weg,maar denk wel dat daar meeste winst is te behalen inderdaad.
Ik vind langlaufen echt leuk om te zien
Echt? Ik vind het zo enorm saai dat ik de tv zelfs uit heb gezet
Ja, het is één van mijn favorieten. Samen met de biatlon en shorttrack
Dat klinkt als een zeer goede optie! Wie weet in de halve finale (maar zal wel niet)
Ja hoor zoon van een nederlandse vader bij het ijsdansen (of hoe het ook heet)
Ik ben aan het studeren met de tv aan op de achtergrond maar ik ben echt compleet afgeleid door kunstschaatsen nu, zo leuk om naar te kijken
En zin in skeleton zo! Kimberley is de zus van een vriendin van me dus altijd spannend
Zit nu stukje kunstschaatsen/ijsdansen te kijken en meteen al weer een opmerking over Nederlands bloed, haha.
Maar wel leuk dat ze iig bij dit onderdeel leuke muziek gebruiken en niet van die saaie instrumentale muziek, haha
ik ben benieuwd!!
Ohh wat begon ze snel!!
Zou mooi zijn als ze zich in de vierde heart weer kan verbeteren.
Ik weet niet of ik dit nou zou leuk vind om te kijken. Ik zit met heel mijn lichaam elke bocht mee te bewegen. Werd net helemaal zenuwachtig toen de Nederlandse kwam ook
Ok, laatste run voor Kimberley!
dwz net begonnen met de laatste run voor iedereen.
net op tijd dus weer thuis