Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Wat vind ik dit toch een bizarre maar toffe sport zeg. Ik zou al struikelen bij het begin waar je zo gebukt met één hand op dat sleetje vaart moet maken en dan gaat het nog niet eens om het head-first met 127 km/u door een bocht vliegen. Echt wow. Hoop zó dat Bos een medaille kan pakken.

5 likes

Hopelijk kan ze een mooie run neerzetten.

Nog 9 te gaan tot Kimberley, over 2 runs de Belgische Kim.

Van balletdanseres tot skeletonrijdster. Het leven kan raar lopen! Deze Russische nu…

1 like

Ik zei net ook al, je moet toch ook maar goed op je slee springen, dat zou bij mij ook finaal mis gaan

1 like

Kijk maar naar de voeten!

2 likes

Huh ze sturen toch met de schouders? Of doen ze beide?

Ik zie ook voetjes trouwens

1 like

Altijd als ik skeleton kijk moet ik denken aan hoe ik head first van de glijbaan in de speeltuin altijd al een beetje eng vond

6 likes

Ja, volgens mij ook hoor, maar die voetjes zie je zo goed.

3 likes

@Dazed Hahah ja ik denk aan een achtbaan waarbij je head first zit en die je zelf bestuurt.

Moet je toch levensmoe zijn bijna om dit te doen.

Weet iemand hoe je met rodelen stuurt? Dat zat ik laatst ook te kijken. Doen ze dat ook met hun benen?

Edit: jezus waarom reageer ik op mezelf🤓

2 likes

Dat je op een dag wakker wordt en denkt ik ga op skeleton en dat je ouders dan zeggen wat leuk, goed idee schat.

Kan het me niet voorstellen, haha

14 likes

Wat gebeurde er tussen Nuis en vd Poel? Kan het niet vinden?

Spannend!!!

1 like

Ze zaten op de tribune bij de 500m. Vd poel was hele verhalen aan het vertellen in zijn bosoutfit en Nuis zat er ongeinteresseerd naast.

3 likes

Jeutje wat een snelheid!

2 likes

Wat goed!!!

Woooow ik zat helemaal gillen

3 likes

Oh hier wil ik een foto van😂

2 likes

M’n hart echt… pfffff

Ik hield mijn bank vast hahah. Voelt een beetje alsof je zelf ook gaat als je hiernaar kijkt

1 like

Mooie tijd! Spannend nog even

Mocht iemand nog ambitie hebben :rofl::rofl: :

https://www.ad.nl/olympische-spelen/nils-van-der-poel-openbaart-trainingsschema-hopelijk-breekt-iemand-mijn-records-ik-ga-het-niet-meer-doen~a4a6c48c/

2 likes