Wat ik wel hoopvol vind is dat ze wel sterk eindigen in hun race! Dit geeft mogelijk nog ruimte tot verbetering op het begin van de race
Het was voor nu goed genoeg maar het moet de volgende keer echt wel beter, het is niet alsof ze dat goud even kunnen komen ophalen
Ik heb echt zin in de 500 meter! wel goed opletten want het gaat zo snel haha
Ja je kan niet even wegkijken, dan heb je zo de hele rit gemist
Met die Amerikaan wil je volgens mij geen ruzie mee hebben
Zonde dat ze bij Jutta meteen over haar Social media en uiterlijk beginnen
Zo dit is vervelend⦠Sta je al klaar voor de start, moet je nog 1:30 minuten wachten
Wat is er nu aan de hand? Mijn kind krijst erdoorheen š„²
Dat weten ze zelf ook nog niet volgens mij
Aii 3e tijd nu. Hopelijk blijft ze staan
Ik heb niet veel verstand van schaatsen hoor. Maar ik vraag me 1 ding af, ik zag net de medaillespiegel van de 500m en ik verbaasde me over het feit dat we zo weinig medailles hadden. Hoe kan het dat we daar (tov van andere disciplines) in achter blijven terwijl we bv wel op het shorttrack sterk zijn?
oh wat zonde na zoān ijzersterke opening
Ja ik dacht ook dat er meer in zat!! Ze was zo ontzettend sterk op het begin
Ja echt zonde van dat missertje op het einde, denk dat dat haar echt veel tijd heeft gekost.
Ik vind de starters eeeeerg traag
Een van de redenen hiervoor is dat Nederland oorspronkelijk een allround-land is waarin de 500 minder belangrijk is. Minder gericht op het echte sprinten. Al is dit de laatste jaren wel veranderd. Bij de 500 meter ligt het ook heel dicht bij elkaar, dus een beetje geluk is ook nodig!
Die stomme bel na 100 meter haha, duh is het de laatste ronde jongens
Als ik het publiek bij de Chinese rijdster hoor juichen dan mis ik het publiek zo. Geeft toch nog wat extra beleving!
Ahh jammer geen podiumplaats
Ohhhh ik ben voor deze Jackson! Go girl.
jeeetje wat hard