Spannend!
gok dat de mannen dit niet gaan redden⊠jammer
Dit gaat niet goed, teveel verschil
Nou dit wordt niks
Ja dat is het verschil met trainenđ
Alleen een val kan dit redden haha
Misschien dat een nieuwe generatie schaatsers het beter gaat doen, maar dan moet de hele instelling wel veranderen. Of gewoon dit onderdeel skippen als niemand zich aan wil passen.
Vind het gewoon weer typische Nederlandse arrogantie in de sport
Zo van dat doen we we ff, we pakken wel ff goud.
Inderdaad! En zeker met het schaatsen waar altijd heel makkelijk over wordt gedacht terwijl andere landen ook heel sterk zijn. Dat is nu ook weer bewezen.
Vind het lullig voor de schaatsers als persoon, omdat ik het altijd zielig vind voor iemand die verliest, maar voor Nederland als schaatsland en voor hen als team vind ik het gewoon een gevalletje âeigen schuld, dikke bultâ.
Knsb luisteren jullie even naar Koen?
Ik denk trouwens dat Verweij een goed voorbeeld is van de arrogantie die ik bedoel. Ik wil zn gedrag niet meteen goed praten, maar Verweij kijkt ook anders naar trainen enzo en dan wordt ie als lastig gezien. Nederland is bang voor verandering en anders zijn, zo zonde.
Dit denk ik ook, de KNSB heeft in zijn hoofd dat het op een bepaalde manier moet omdat âwe dat al heel lang doen en we zijn toch altijd heel succesvolâ dus als iemand het anders aan wil pakken, is die persoon meteen lastig, maar vernieuwing en verandering kan ook hele mooie dingen brengen en dat zien ze niet.
Nou gelukkig kunnen ze toch nog lachen, dat is fijn
Kijk maar hoe iedereen over Van der Poel praat⊠Nu is zijn aanpak misschien wel heel extreem, maar hij pakt het anders aan en dus is het een rare jongen.
(En bij deze ceremonie dacht ik net He De Jong kan lachen)
Ik vind die Maalderink normaal heel irritant met stomme vragen, maar ik vind het nu toch wel goed dat ie over Nâtab begint
Ik vind het heel dubbel, het is heel goed dat het erover gaat want dat is gewoon echt een belangrijk onderdeel van de discussie, maar Bosker heeft zelf ook deze keuzes niet gemaakt⊠dus ik weet niet of hij nou de juiste persoon is om dit aan te vragen
Is ook zeker zo hoor, die jongen staat daar ook maar. Maar ik vind het goed dat het bespreekbaar gemaakt wordt, het is toch een beetje de olifant in de kamer denk ik. Net als de vraag of de vrouwen wel een team zijn.
En er is in NL toch steeds wel genoeg talent dat ze hier âmee weg komenâ/de noodzaak om echt kritisch te kijken er niet is. Genoeg mensen te vinden die in het systeem passen. En het systeem zal vast voor een groot deel ook wel goed werken, en een aanpak als VD Poel is niet ineens de holy grail ofzo. Maar het is wel.duidelijk dat de huidige aanpak wat betreft de ploegenachtervolging gewoon niet werkt. Ook wel goed dan dat er niet per ongeluk alsnog 2x goud uit rolt
Ik denk wel echt dat de knsb beter naar Koen moet luisteren, die man heeft helemaal geen slechte ideeën.
Ah wat een leuke meid/vrouw lijkt die Groenewoud