Ik vind het heel dubbel, het is heel goed dat het erover gaat want dat is gewoon echt een belangrijk onderdeel van de discussie, maar Bosker heeft zelf ook deze keuzes niet gemaakt… dus ik weet niet of hij nou de juiste persoon is om dit aan te vragen
Is ook zeker zo hoor, die jongen staat daar ook maar. Maar ik vind het goed dat het bespreekbaar gemaakt wordt, het is toch een beetje de olifant in de kamer denk ik. Net als de vraag of de vrouwen wel een team zijn.
En er is in NL toch steeds wel genoeg talent dat ze hier ‘mee weg komen’/de noodzaak om echt kritisch te kijken er niet is. Genoeg mensen te vinden die in het systeem passen. En het systeem zal vast voor een groot deel ook wel goed werken, en een aanpak als VD Poel is niet ineens de holy grail ofzo. Maar het is wel.duidelijk dat de huidige aanpak wat betreft de ploegenachtervolging gewoon niet werkt. Ook wel goed dan dat er niet per ongeluk alsnog 2x goud uit rolt
Ik denk wel echt dat de knsb beter naar Koen moet luisteren, die man heeft helemaal geen slechte ideeën.
Ah wat een leuke meid/vrouw lijkt die Groenewoud
Schouten en Wust hahaha die botsen denk ik wel af en toe
Nee Koen is lastig
Ik heb bij Koen Verweij ook wel een beetje het idee dat het nu makkelijk scoren is nu hij er zelf eigenlijk niet meer toe doet. leuk dat hij zich aangeboden heeft, maar hij is al jaren niet meer goed genoeg in vorm.
Wat hij zegt, zegt de rest in de studio ook. zijn kritiek is terecht maar niet anders dan de rest.
(ik ben geen fan van Koen haha)
Hij is misschien niet goed in vorm, maar je hoeft niet in vorm te zijn om je kennis te delen en een team beter te maken.
Haha koen is niet super goed meer sinds hij zoveel blessures heeft gehad, maar heeft wel een eigen ploeg voor elkaar gekregen en sponsoren en coaches geregeld.
nee dat klopt, maar die kennis heeft hij niet alleen. en zeker dat hij wat voor het team kan betekenen daarin, maar hij zei ook nog even over zichzelf dat hij ‘goede benen had’ oid. En dat vind ik niet meer relevant. Mark, Erben en Rintje zeggen hetzelfde, die kunnen die adviezen ook geven. Maar he is wel duidelijk da de bondscoach daar niet voor open staat nu.
Nee, alleen een setje
Ja ze mogen inderdaad ook wel even een eigen identiteit aanmeten
Met dat verschil dat Verweij goud heeft op dit onderdeel op de spelen. En ik denk dat je met de ervaring ook een hoop kan brengen bij een team.
Dat ie zegt dat de benen heeft, ja daar kan je over discussiëren en dat heeft ie misschien niet laten zien de laatste tijd, maar aan de andere kant hij weet wel wat ie voelt en wat niet.
En ja, ik ben fan van Koen, maar ook kritisch genoeg om niet alles wat hij doet fantastisch te vinden, maar denk wel dat deze man meer credits verdient.
Kijkt er nog iemand kunstschaatsen?
Ja ik kijk! Vind dat zo knap, al die sprongen en draaien… ik vind dansen al moeilijk genoeg, laat staan op het ijs
Ik wilde dit echt net posten! Ik heb er echt nul verstand van maar ga zo wel naar Lindsay kijken, toch wel historisch dat er na zo lange tijd weer een Nederlandse kunstschaatster meedoet.
Ja! Vind het zo knap. Heel benieuwd hoe de Nederlandse het gaat doen.
Snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt. Ze hadden het over 5 die niet doorgaan naar de grote kür volgens mij? Dus geen prijs na deze korte kür maar het is meer als een ‘voorronde’?
Ik vind dit altijd wel heel gaaf om te zien, maar heb er idd de ballen verstand van. Vind alles knap wat ze doen, haha.
Maar die muziek, mag dat echt niet hipper? En wat vinden jullie van dat doping verhaal?
De beste 25 van de korte kur van vandaag gaan door naar de vrije kur van donderdag, de scores van beide kurs worden bij elkaar opgeteld en degene met de hoogste score wint. Het is dus niet echt een voorronde want als je hier al ver achter staat, ga je de medailles ook niet meer halen, maar het bepaalt wel wie er overmorgen mogen starten.