Precies mijn voorspelling. Verbij had ook al taferelen bij OKT. Otterspeer een liesblessure. Krol stelt nooit teleur.
Wel zuur dat Otterspeer en Verbij niet eens op het podium eindigen. Pijnlijk. Die zullen nu wel flink kwaad zijn
Precies mijn voorspelling. Verbij had ook al taferelen bij OKT. Otterspeer een liesblessure. Krol stelt nooit teleur.
Wel zuur dat Otterspeer en Verbij niet eens op het podium eindigen. Pijnlijk. Die zullen nu wel flink kwaad zijn
Wat super voor Krol!
Maar zelfs als Verbij de kruising wel had gered had de Canadees denk ik nog steeds gewonnen met een binnenbocht toch?
Waarschijnlijk wel, maar dan had Verbij iig een betere tijd neergezet. Als je eigenlijk helemaal moet stoppen, kom je nooit meer op snelheid
Komt dit normaal niet echt voor omdat de buitenbaan (of binnenbaan?) echt duidelijk voor ligt?
Het gebeurt niet heel vaak volgens mij, meestal zit er dan wel genoeg verschil in dat je het goed kunt oplossen of maar een beetje in moet houden. Verbij moest zoveel inhouden, dat is wel echt uitzonderlijk
Of in ieder geval een betere klassering dan dertigste…
Zoals dit heb ik nog niet vaak gezien gelukkig. Wel dat iemand één slag in moet houden, maar dan kom je wel weer op tempo.
Iconisch filmpje
Heeft ie goud, gaan ze zijn race zowat nog helemaal afkraken haha
Ja maar het was ook geen snelle race haha
Maar echt blij dat Dubreuill niet heeft gewonnen. Ik mag Dubreuill niet😅
Je ziet Verbij ook echt denken ‘godverdomme’ bij die kruising
Ja das waar, 3e was nog mogelijk geweest. Dit is zwaar ruk, maar hij kon helaas niet anders. Ook jammer van Otterspeer.
Maar super voor Krol! Zo stabiel het hele seizoen joh.
Ik denk altijd dat ik heel veel schaatsers leuk vind maar het lijstje ‘schaatsers die ik niet mag’ is eigenlijk best wel lang
Wat een rare ritten voor de NLers zeg, wel super dat Krol goud heeft!
Die rit van Otterspeer is ook wel echt jammer zeg, zoveel misslagen en kleine foutjes
Dubreuill doet ook altijd zijn schaatspak open. En dan zoveel haar gadsie
Ja dat hoef ik echt niet te zien hoor