Ja helaas wel
Zijn kop staat me ook niet aan. En die zelfingenomenheid. Hij is niet eens knap. Doe mij dan liever een joey mantia. Die is ook smerig maar wel lekker smerig.
Naast Olympisch kampioen āevenā piloot worden. Talenten zijn echt oneerlijk verdeeld soms hahaha
Aaah krolā:heart: zo verdiend na 2e op 1500
Ik vind ze allebei wel knap. Maar niet echt mijn types qua uiterlijk waar ik op val helaas.
Dan wil ik Verbij (is dit wel een biecht?)
Jaš
Kijken mag tochš
Nou ja niet de eerste in dit topic dus primaa
Hoe is dat erg? Het is niet alsof dit hele topic alleen maar gekwijl is en er 0 aandacht is voor de sportieve prestaties oid.
Doe mij maar Mark Tuitertš Maar ben niet de enige denk ik haha.
Ja jammer dat NāTab er niet bij is. Of een Shani Davis.
Maar vooruit, Mark Tuitert is ook goed.
Kom er net achter dat dai dai een broer heeft? En die model isš„µ
Mark kijkt wel fijn bij de analyses
Maar over zn kwaliteiten vind het ook gewoon een leuke, bevlogen analist. Gerritsen ook! Vind eigenlijk dat hele NOS programma sowieso leuk om.te kijken
Ja vind hem en Annette ook fijn om naar te luisteren, ze weten natuurlijk waar ze het over hebben en ze zijn ook lekker enthousiast
En Erben uiteraard vond alleen zn interview met die japanse sprinter (Shimizu?) een beetje tenenkrommend maar verder is Erben iemand waar je altijd wel vrolijk van word.
Hahaha dat interview was heel grappig. Love Erben
Omg Kodaline, jankuh. Jammer dat de uitvoering niet zo episch was
Ik heb het net even terug zitten kijken en wat onwijs zonde voor Verbij! Wat verschrikkkkkkelijk dat je dan op de Spelen staat en er dan zoiets gebeurd.
Wel super van Krol!
Heel benieuwd ook naar de massastart van morgen bij de vrouwen. Ik denk toch dat (mocht het er op aankomen) Irene Schouten als eerste rijdster gaan pushen