Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ah ik zat echt lang na te denken over zijn naam inderdaad. En Jac Orie? En welke trainster liep daar achter hem toen hij zo boos werd? Zij was ook zo bekend

Die wissel was echt een hoogtepunt qua schaatsdrama

7 likes

zo echt he! Ik zat er live bij in die bocht, was ineens zo stil in het stadion, en hij maar hard doorschaatsen

1 like

Hij werkt nu bij de NS

5 likes

Omg wat slecht😅

2 likes

Nee geen coach. Doet nu iets anders maar wel iets met sport.

2 likes

heerlijk programma vandaag nog met kunst schaatsen en curling

2 likes

sport is zo mooi :heart:

3 likes

Het was weer mooi! En wat kijk ik uit naar volle tribunes, en er zelf ook weer bij kunnen zijn!

Ik vind dat bobsleeën wel echt supersaai, helemaal na al het schaatsgeweld van net

2 likes

Weet iemand waarom ze bij de curling medailleuitreiking een soort gehaakt/vilten bosje bloemen krijgen ipv die mascotte-panda die bij schaatsen enzo steeds uitgedeeld werd? Je ziet al die mannen gewoon denken ‘wat moet ik hiermee’. :sweat_smile:

Edit: gevonden denk ik, verschil tussen locaties Beijing en Zhangjiakou. Die boeketten kosten blijkbaar 35 uur om te haken :flushed:

Ze zijn gemaakt door senioren in Shanghai en er zit ruim 50 000 uur handwerk in totaal. Wauw

9 likes

Ik zou toch liever een panda willen

6 likes

Gemaakt door oeigoerse kinderen zeker😭

1 like

Wij van het Oma Topic melden ons aan om dit te maken voor de volgende spelen!!:partying_face::clap:t2:

4 likes

Er stond dus gepensioneerden uit Shanghai, maar wat daarvan waar is weet je natuurlijk ook niet

@SemM haha ja ik ook, zo schattig die panda! :panda_face:

@marley dan kunnen jullie nu alvast beginnen haha :star_struck:

1 like

Irene Schouten mag de vlag dragen tijdens de sluitingsceremonie!

15 likes

Nu uitreiking Krol!

Ik kijk het kunstrijden, vrije kuur voor paren en damn het Japanse koppel dat net was was zo mooi dat ik echt helemaal kippenvel kreeg :pleading_face: terwijl ik niet per se gigantisch kunstrijdenfan ben oid :sweat_smile:

Edit: ook mooi, nu de eerste non-binaire Olympiër! Timothy LeDuc uit the USA.

6 likes

Ik kijk het japanse koppel nu terug. Echt goed. Ik ging bijna janken hahaha

1 like

Waar kan ik dat terugkijken?