Oehh wat dan!? Behalve dat de viermansbob nog niet klaar is dus die staan nog niet ingevuld?
Edit: of is het de foto van Jorrit Bergsma
Oehh wat dan!? Behalve dat de viermansbob nog niet klaar is dus die staan nog niet ingevuld?
Edit: of is het de foto van Jorrit Bergsma
Haha ik denk die foto idd! Las het hierboven ook ergens, maar vind Jorrit Bergsma veel sympathieker nu in z’n interviews inderdaad dan wat jaren terug.
Zo jammer dat het voorbij is!
Ah zo jammer dat het gewoon weer voorbij is. Ik heb niet veel live kunnen kijken dus hopelijk blijven al die uitzendingen mrt voor en nabeschouwing nog even online.
Wat is jullie favoriete moment? Voor mij het goud van Wust denk ik.
Ik denk gouden medaille voor de dames relay shorttrack of Bergsma bij de kapper
Ik heb een discussie met mezelf of ik de wekker ga zetten voor de hockeyfinale, maar vind 5.10 echt te vroeg denk ik
Vond veel momenten leuk om te kijken, maar ben vooral nog onder de indruk van Xandra Velzeboer en haar inhaalacties in die relay en hoe leuk ze in interviews overkomt.
Kimberley Bos bij de skeleton staat zeker in mn top 3!
Haha dat filmpje van Schouten op de nos site “ja ik hoop dat iemand nog even gaat uitleggen hoei k met die vlag moet zwaaien”
Gezellige afsluiting tot zover!
Wie kijken er nog meer nu? Wat chaotisch met al die mensen daar
Zou helemaal overprikkeld raken van al die springende mensen en constant hetzelfde liedje dat wordt afgespeeld
Ja, maar voor de sporters eindelijk feest. Want in het Olympisch dorp was het toch niet zo gezellig.
Ben benieuwd naar de volgende spelen. De italianen hadden een leuk filmpje. Ik wil ook naar de Dolomieten binnenkort
Nog best een politieke speech
Vind het altijd zo jammer dat het nu lijkt alsof de olympische spelen afgelopen zijn. Terwijl de Paralympische spelen nog moeten beginnen (4 maart). Die zijn op dezelfde locatie. Verdient imo net zoveel aandacht als de “gewone” spelen. Maar toch hoor je daar vrij weinig over. Ook als er medailles gescoord worden krijg je daar bijv geen pushbericht van. Maar bij deze spelen wel voor elke keer goud enz
Dat moet echt een keer veranderen vind ik
Edit: wordt nu wel benoemd door de presentatrice
Ik heb hier ook vaak aan gedacht de afgelopen 2 weken. Ik had het idee dat het met de zomerspelen al meer was, dus hopelijk nu nog meer
Bij de zomerspelen wordt daar ook wel over gepraat. Maar de paralympische atleten willen niet samen met deze atleten, omdat zij anders onder gesneeuwd worden in het nieuws. Door het apart te doen is er juist meer aandacht. Bij de zomerspelen dit jaar was er wel meer aandacht. Niet gelijkwaardig, maar ik dacht wel een dagelijks programma met een overview van de sporten.
Ik ga echt in 'n gat vallen morgen
Ik moest een sollicitatieopdracht doen maar ga nu even terugkijken!
Hahaha Schouten: hoe moet ik dit doen. 3x goud en niet weten hoe je een vlag vast houdt en dat verkondigt op tv. Hahaha baas.
Wüst bij Studio Peking nu
Hahahha dat skeletonnen door de recreatieruimte