Ik denk dat het leuker in het donker was geweest, dan kan je ook nog wat met verschillende kleuren licht doen icm water. Dit is echt doods.
En dat de atleten nu 6km lang moeten zwaaien en constant op dat dek moeten staan.
Hahaha ik ga stuk om die ene vrouw met dat hoedje die als enige een Side eye gaf en niet met haar vlaggetje zwaaide.
ik denk juist dat ze dit veel leuker vinden dan in zo’n stadion zitten. Wel inderdaad saai om te zien.
Haha Bahrain ineens op zo’n klein bootje
Inderdaad op de schrijfwijze van het land waar de spelen zijn dus alles op z’n Frans!
En dan Bahrain wel een privé boot? Man man man
Lady gaga haar volledige optreden stond al op Twitter.
Goeie benen wel
Vond die poederbommen aan het begin wel heel vet maar dit is toch slaapverwekkend?? De boten zijn idd allemaal zo random, heel groot en er is niet echt cohesie of zo. Weinig aankleding ook, zou meer poespas en grote vlaggen en vuurwerk en weet ik veel wat verwachten. Herinner me dat van Beijing bijv, en was er ook niet ergens ooit een hele grote drone-show?
Komt Celine Dion dan ook echt? Zou ik zo leuk voor haar vinden
“So Gaga, we’re going to need you to sound French”
Ga weggggg ik vind Gaga echt een tof mens maar dit is toch niet om aan te zien
Waar kijken we nou toch naar hahaha
Is dit lied iets speciaals? Vind het zo onrustig ogen en versta en er geen hol van
Ze heeft de tekst fonetisch onthouden. Af en toe zegt ze wel een echt woord. Even slecht als haar Italiaans in house of Gucci
Ja vermeend gaan ze la vie en rose zingen (gaga en celine)
Voor 250 millie verwachtte ik wel iets denderends haha. Miss was het beter als het drie uur later was geweest
Denk ook dat het idd als het donker was geweest met een lichtshow het al heel anders overkomt. Maarja, gun die sporters ook wel een goede nachtrust.
Als ze met dit willen aantonen dat Frankrijk het beste land is en Parijs de leukste stad dan zitten ze er wel naast met deze show.