Die Argentijnse fotograaf die in het beeld van Saudie-Arabië staat. Ik had ze van de boot geduwd.
Vind t ook gaar dat de landen zo onevenredig zijn verdeeld op de boten qua ruimte + dat iedere boot er anders uitziet. Gewoon rommelig
Ik vind het saai en kan me ook niet voorstellen dat op zo’n boot staan wel super leuk is.
Ik vind het echt mega underwhelming
Lol @ alle landen die groter zijn dan wij en wij hebben veel meer sporters.
Zoooo dit gaat het toch niet komende uren worden???
Ik denk dat het leuker in het donker was geweest, dan kan je ook nog wat met verschillende kleuren licht doen icm water. Dit is echt doods.
En dat de atleten nu 6km lang moeten zwaaien en constant op dat dek moeten staan.
Hahaha ik ga stuk om die ene vrouw met dat hoedje die als enige een Side eye gaf en niet met haar vlaggetje zwaaide.
ik denk juist dat ze dit veel leuker vinden dan in zo’n stadion zitten. Wel inderdaad saai om te zien.
Die boten blazen wel stevig door.
Haha Bahrain ineens op zo’n klein bootje
Inderdaad op de schrijfwijze van het land waar de spelen zijn dus alles op z’n Frans!
En dan Bahrain wel een privé boot? Man man man
Lady gaga haar volledige optreden stond al op Twitter.
Goeie benen wel
Yaaassss Gaga toch
Vond die poederbommen aan het begin wel heel vet maar dit is toch slaapverwekkend?? De boten zijn idd allemaal zo random, heel groot en er is niet echt cohesie of zo. Weinig aankleding ook, zou meer poespas en grote vlaggen en vuurwerk en weet ik veel wat verwachten. Herinner me dat van Beijing bijv, en was er ook niet ergens ooit een hele grote drone-show?
Komt Celine Dion dan ook echt? Zou ik zo leuk voor haar vinden
“So Gaga, we’re going to need you to sound French”