Ik bedoel het niet oneerbiedig, maar de broeken doen me een beetje aan van die anti scheur broeken denken die mensen in de psychiatrie aankrijgen als ze gesepareerd worden
Ik wil trouwens ook even rooten voor het synchroonzwemmen!! Er doet een tweeling mee namens Nederland en ik denk dat wij nog nooit zulke goede synchroonzwemsters hebben gehad!
Zij zijn onlangs op de Europese kampioenschappen eerste geworden & tweede op de Wereld kampioenschappen!!
Goedemorgen!
Vandaag staan er geen sporten op het programma omdat het vanavond tijd is voor de officiële opening van de 33e Olympische Zomerspelen in Parijs.
De uitzending zal te volgen zijn via de NOS en VRT
Voor Nederland wordt de vlag gedragen door Lois Abbingh (handbal) en Worthy de Jong (3x3 basketbal)
Volgens het programma duurt de gehele show ongeveer 4 uur. Uniek aan deze opening is dat de ceremonie zich afspeelt op de Seine
We zijn begonnen! Heel benieuwd naar de ceremonie.
Deze Zidane prelude is nog een beetje tam
Waarom ben ik verbaasd dat het nog licht is buiten terwijl dat hier ook zo is haha
Not impressed nog
Ik vind het tot nu toe wel een beetje sinterklaasintocht achtig aandoen
Dat lettertype is zo lelijk.
Hahaha ja ik moest ook lachen, zo random
Zo leuk om al die random feitjes die ze dan vertellen tijdens zo’n uitzending tegen m’n vriend aan te brabbelen. Hij geeft er wel geen zak om maar toch haha. Ik keek eerst perongeluk de stream zonder onderbrekingen maar geef me feitjesss!
Wordt de volgorde van aantreden door een loting bepaald? Griekenland is logischerwijs eerste maar is dat altijd zo?
Saai voor ons wel leuk voor de olympiërs denk ik om zo rond te varen
Misschien alfabetisch? Zoals het er nu naar uitziet
Als eerst Griekenland, rest van volgorde ligt aan de taal en alfabet/schrift. In Japan en China was de volgorde wat meer random. En als laatst het gastland.
Word nu al gek van dat deuntje
Ja inderdaad! Maar Germany nu ineens haha
Haha ja ik dacht ook oh neee toch niet
Allemagne in het Frans
Tenzij ze Allemagne hebben gebruikt.