Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Op HBO turnen met Engels commentaar

1 like

Waar kan je zien wat er allemaal gedaan wordt vandaag? En dan niet van de Nederlanders maar gewoon algemeen

Als je googelt op olympics programme 2024 krijg je dit

Kan je alles bekijken en ook de standen

1 like

Danku

Ben echt lui (en net een uurtje wakker :woozy_face:) en heb echt geen idee wat ik allemaal al gemist heb. Eigenlijk wel raar dat er nu al zo veel mensen weer naar huis kunnen 12 uur na de opening.

Ah jammer, had het Ellen van Dijk zo gegund.

2 likes

Alleen met Engels commentaar vanuit de zaal toch?

Ik heb gewisseld naar paard zodat ik alle Nederlanders kan zien, dus geen idee eigenlijk haha!

2 likes

Ook aan te raden: per ongeluk in slaap vallen tijdens het kijken. Heerlijk (onbedoeld) gedut net.

5 likes

Ik zat afgelopen week in de eurostar vanuit Londen. In mijn coupe zat iemand van het usa basketbal team vrouwen. Ze zat alleen niet op te letten en vergat uit te stappen in Lille( kwam er toen pas achter dat er dus ook een gedeelte in Lille is) Geen idee alleen wie t was haha. Vond t wel apart dat ze apart van haar team reisde. Ze zei dat de rest van haar team een latere trein had.
Ook goed dat zoveel de trein namen ipv vliegtuig. Zag ook veel sporters van team GBR op t station

3 likes

ik ging gisteren echt stuk toen ik dacht te zien dat ze noord en zuid Korea naast elkaar op de boot hadden gezet

maar het was Costa Rica, verder geen vlag die er ook zoveel op lijkt hahaha

2 likes

Ging sowieso niet helemaal soepel

https://www.ad.nl/olympische-spelen/ioc-voorzitter-neemt-contact-op-met-zuid-koreaanse-president-na-flater-met-naamsverwisseling-noord-korea~a4ed0a9d/

Al deden ze in 2018 nog een soort van “samen” mee aan de Winterspelen, dat is dus ook weer klaar

1 like

vind deze tijdrit zo stressvol pfoe, die bochten en de regen

1 like

Die slipper van Ganna :flushed:

Belgische commentatoren zijn helemaal gek aan het worden haha

Ja noord-Korea stuurt nu toch steeds ballonnen met afval eraan de grens over, alsof het de buurkinderen van @chiren zijn.

1 like

Ja ze zag bij de bocht na de 5km ook veel renners beetje twijfelen.

Waren voor mij de eerste live wielerwedstrijden en wist niet zo goed wat te verwachten. Bij de vrouwen was het publiek redelijk tam waar we stonden, bij de mannen stonden we tussen de Belgen en dat was tof. Nadat Evenepoel voor de 2e keer voorbij kwam, snel droog gaan staan en met vreemden op een telefoon de rest kijken.

Gaan nu naar Team NL huis, ben heel benieuwd hoe dat is.

Tot zover uw razende reporter ter plaatse.

17 likes

Wauw ik zit te kijken naar het raften. Echt knap en wát een armen hebben deze mensen :muscle: zo leuk dat er van die ‘gekke’ sporten mee doen aan de OS

2 likes

Heb echt keuzestress, ben nu basketbal aan het kijken maar wilde ook rafting zien. Deze ochtend hockey op groot scherm en zwemmen op mijn mobiel.

2 likes

Alsof al die super gespierde sporters die de hele dag in het olympisch dorp zitten met hun mede gespierde sporters, nou staan te wachten op fucking tyfusnormalos.

1 like

Het is dat ik al getrouwd ben, haha

1 like

Lijkt mij ook echt geen zak aan haha