Ugh queen alles amazing
Echt man, wat een stem, wát een performance, wat een vrouw
Jan en Leon hebben genoten in hun tentje haha!
Damn Celine
Maar ff waar gaat die ballon heen?!
Haha oh die arme Annemieke en Epke hebben de hele tijd in de studio gezeten??
Ja! Alleen maar oeh, ah, wat een mooie muziek. Namen en rugnummers waren wat lastig, maar ach wel genoten!
Denk dat de ballon boven de stad blijft zweven gedurende de Olympische Spelen?
Edit: was gisteren toevallig in Epernay en daar hebben ze ook een luchtballon die continue boven de stad zweeft
Hahaha ja die arme man! Zijn rolstoel is helemaal verroest zolang dat hij in de regen zat
Nee ze zijn geen koppel volgens mij? Of bedoelde je gewoon een koppel als in twee mensen die het vuur ontstaken?
Moet wel zeggen, als dit zich 4 uur lang in een stadion had afgespeeld had ik het niet helemaal gekeken.
Leon? of die ander zei dat ze man en vrouw zijn. Maar als ik het Google zie ik ook van niet… verkeerde informatie gekregen
Volgens mij zei hij gewoon dat een man en vrouw samen de vlam ontstaken, niet als koppel
Celine, Gaga en Gojira.
Oké ik heb die hele ceremonie niet gekeken maar wel net dit hele topic teruggelezen (verklaar me voor gek ja) en ik heb echt genoten van de emotionele rollercoaster die dit topic was.
Pff er zit voor mij zo’n smet op de spelen dit jaar doordat Nederland een veroordeelde verkrachter laat meedoen, en het echt in elk artikel bagatelliseert want ‘in Nederland is dat geen verkrachting maar ontucht!!!’
Ik snap dat volgens het rechtssysteem hij zijn straf heeft gehad en hij nu weer kan meedoen met de samenleving, maar moet dat echt op dit wereldpodium?!
Ophef over olympiër Van de Velde: ‘Waarom hebben slachtoffers geen stem?’ https://www.nu.nl/olympische-spelen/6322218/ophef-over-olympier-van-de-velde-waarom-hebben-slachtoffers-geen-stem.html
Welke Nederlandse sporters gaan jullie in de gaten houden, (en waarom)?
Alle gymnasten
Oh edit: en waarom, omdat er veel te weinig turnen op tv komt en het de mooiste sport is die er is haha!
Goedemorgen,
Vandaag de eerste echte officiële dag op de Olympische Spelen, na een enerverende en lange openingsceremonie is het dan nu tijd om te gaan beginnen!
Op deze zaterdag komen er meteen een boel Nederlanders in actie en er zijn zelfs al medaillekansen, zo komen vanaf 15.00u Ellen van Dijk en Demi Vollering in actie op de tijdrit wegwielrennen voor de vrouwen en zijn er ook al finales bij het judo/zwemmen (maar daar zijn eerder op de dag nog voorrondes voor). Verder is er vandaag tijd voor onder andere roeien, tennis, kano(varen/slalom) en hockey!
Hieronder een schema, ik kijk altijd op de twitter van Joey Humphry voor mijn basisinformatie en zal die ook hieronder delen, dat kijkt wat makkelijker dan allemaal losse tekst!
Hup simon!