Die slipper van Ganna ![]()
Belgische commentatoren zijn helemaal gek aan het worden haha
Die slipper van Ganna ![]()
Belgische commentatoren zijn helemaal gek aan het worden haha
Ja noord-Korea stuurt nu toch steeds ballonnen met afval eraan de grens over, alsof het de buurkinderen van @chiren zijn.
Ja ze zag bij de bocht na de 5km ook veel renners beetje twijfelen.
Waren voor mij de eerste live wielerwedstrijden en wist niet zo goed wat te verwachten. Bij de vrouwen was het publiek redelijk tam waar we stonden, bij de mannen stonden we tussen de Belgen en dat was tof. Nadat Evenepoel voor de 2e keer voorbij kwam, snel droog gaan staan en met vreemden op een telefoon de rest kijken.
Gaan nu naar Team NL huis, ben heel benieuwd hoe dat is.
Tot zover uw razende reporter ter plaatse.
Wauw ik zit te kijken naar het raften. Echt knap en wƔt een armen hebben deze mensen
zo leuk dat er van die āgekkeā sporten mee doen aan de OS
Heb echt keuzestress, ben nu basketbal aan het kijken maar wilde ook rafting zien. Deze ochtend hockey op groot scherm en zwemmen op mijn mobiel.
Alsof al die super gespierde sporters die de hele dag in het olympisch dorp zitten met hun mede gespierde sporters, nou staan te wachten op fucking tyfusnormalos.
Het is dat ik al getrouwd ben, haha
Lijkt mij ook echt geen zak aan haha
Lekker bezig Casimir Schmidt ![]()
Ik heb nog nooit van deze man gehoord maar ![]()
Ik voel me wat geĆÆntimideerd door hoe de Franse hockey vrouwen het volkslied zongen ![]()
![]()
ja wat was dat hahaha
Is het zwemmen zo ook op tv? Of zenden ze alleen het hockey uit?
Misschien dat het zwemmen op NOS 1 komt�
Wat ik begreep is nu alleen op 3 omdat het journaal op 1 is en gaan ze zo weer terug naar 1?
ohh dat weet ik niet, ik schakelde pas net in op live tv maar gok wel dat ze het zwemmen ergens uitzenden (anders misschien via de stream?) aangezien er ook Nederlanders mee doen met reƫle kansen op finaleplekken
Op NOS.nl is een tweede stream met de finales zwemmen.
Niemand had het over daten
Die Louis Vuitton-kistjes van waaruit ze de medailles uitdelen zijn wel een beetje tacky haha
Nederlandse hockeydames spelen nu tegen Frankrijk zonder keeper 2 minuten. Ik ken weinig hockey maar random???
Heh, waarom moet die keep nou 2 minuten aan de lijn? Ze heeft geen kaart gekregen toch.