Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Rondje om de tafel!

2 likes

En via vrtnu lukt het ook niet?

Nee, krijg meteen popup dat ik geen Belg ben :weary:
Zo stom dat Discovery het niet doet, gister ging dat prima

Edit: discovery lijkt het te doen! Alleen stoort geluid.

Turnen: https://twitch.tv/courtyardtapir

1 like

Bij mij doet Discovery het wel, misschien andere browser proberen?

Doet jou geluid het bij de team livestream? Ik hoor geen vloermuziek en soms een zinnetje commentaar.

Ooh heel nipt voor Jutta op de balk, maar gelukkig kon ze wat corrigeren!

1 like

Oef ze is niet blij

Ja doet het wel maar hapert wel een beetje tho.

omg jongens, wat deed simone voor rare sprong. Dat was geen 2,5 maar volgens mij een 1,5. Leek wel alsof ze helemaal de weg kwijt was
!?
13.766 in plaats van normaal een hoge 14/lage 15

3 likes

Haha oeps
 Go Russia!

1 like

Het lijkt een beetje dat de druk haar een beetje te veel wordt? Iedereen verwacht ook zoveel van haar

Ja ik las ook deze quote: “Never, ever has a single athlete been held more responsible for a team’s success or failure.” en ik weet niet zo veel van andere sporten haha maar ik denk wel dat dit zoo veel invloed op haar heeft (bewust of onbewust)

6 likes

Neeeee :sob::sob: Belgie belgie

Oh nee :pensive: zeggen de commentatoren ‘dit moet foutloos’ en valt Maelysse eraf :disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Neeeee

Nouja ze helpt er zelf ook wel een beetje aan mee af en toe :woman_shrugging:t3: :goat: Niet alles natuurlijk, vind het ook vééls te overdreven vanuit de media. Het is nu echt Simone met haar slaafjes ipv team USA.

Ja, gelukkig starten ze aan hun minste toestel.

Wat een kutstart zo. Echt zielig

Ja, balk lijkt me zo moeilijk, zeker om te starten. En dan hoop ik altijd stiekem een beetje dat de andere teams ook wat steken laten vallen :upside_down_face: