Nou dit wordt hem denk ik niet meer
Ik zag haar ook niet met het team naar het volgende onderdeel lopen nee.
Chiles doet nu blijkbaar brug, misschien komt ze wel gewoon terug.
Het is niet alsof het team zonder Simone ineens megaslecht is ofzo.
Ze is weer terug in de zaal
ohh 10-8 ik krijg weer hoop
Edit: nee jammer 
Mooi gedaan van Eerland wel, wat een sport is dit haha
Goed gedaan van Jutta, vind haar zo mooi en leuk om naar te kijken ook, haar uitstraling!
Simone Biles heeft zich geblesseerd 
Dus toch, verklaart die gewijzigde afsprong
Oeh, Sunisa Lee, ben benieuwd wat dat gaat geven bij de finale van de brug met ongelijke leggers
Wat duurt het lang voordat die scores komen haha
Ja Simone is schijnbaar van de startlijst afgehaald⊠(+ nu moet Suni vloer doen maar goed). Ik wilde graag dat het spannend werd en dat Rusland zou winnen maar dit was niet echt de way to go
Ja heel vreemd dit⊠Dit gun je niemand, zelfs Simone niet.
Maargoed ik ben nog steeds hier voor Russia 1
(als China fan, maargoed die zijn zo slecht dusja)
Hoop dat het niet te erg is en dat ze haar andere finales nog wel kan turnen.
Ze is gewoon alles wat ik niet in het turnen wil zien. Ik ben een China fan dus dat zegt wel genoeg wat ik wel wil zien denk ik haha (al zijn die af en toe ook frustrerend hoor). En ik vind haar uitspraken af en toe irritant.
Op sprong en opzich vloer mag ze winnen hoor (vloer eigenlijk niet sinds 2018), maar balk mag ze niet eens in de buurt van een finale komen imo.
âSimone Biles pulled out of the Olympic team final due to a âmental issue Simone is havingâ and not due to injury, per the NBC Sports broadcast.â
Ja dit is echt niet oke 
Nu moet Rusland niet allemaal van de balk gaan vallen tho
Oh, waar naar voor dr!
Ik las ook iets dat ze seksueel grensoversgrijdens gedrag heeft meegemaakt naar de vorige spelen toe/tijdens de vorige spelen waardoor ze dat soms herleeft, lijkt me heel heftig. Heb haar docu nog niet gezien, blijkbaar vertelt ze oa daarover dus ik ga kijken of die ergens te zien is
Dat zou me niet verbazen. Als je in je hotelkamer de reminder âSmile! Youâre at the Olympicsâ moet ophangen (bron: haar IG), dan komt dat op mij over alsof het echt niet goed gaat.