Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik vind deze commentatoren wel erg leuk, eentje iets te positief en de andere die hem steeds afzwakt haha.

4 likes

Haha ā€˜hou je in’

1 like

Haha ja ik ook! Heel ontspannend wel, leuk

Hahah roglic fietst gewoon door :joy:

2 likes

pfff spannend dit

2 likes

Poeeehhh

Ik vind Roglic zo’n schatje

2 likes

Heel knap van Dumoulin! Dit had ik niet verwacht. Benieuwd wat hij na de Olympische Spelen gaat doen.

Ah van Aert geen medaille. Jammer. Maar hij is nog jong!

1 like

Jaa zilver

2 likes

Weer zilver voor Dumoulin, maar ik hoop dat deze toch wat beter voelt voor hem

Edit: zo te zien wel

1 like

Ah fijn voor Dumoulin, is hem sowieso gegund. Een goede opsteker.

Wat heeft Jumbo Visma toch een goed team haha

1 like

Ja hij kijkt blij! Omstandigheden waren dit jaar natuurlijk ook heel anders voor hem

Ik houd echt van Stef Clement. Gisteren ook in studio Tokio niet meegaan in huiliehuilie over sporters in quarantine en nu zich afzetten tegen het zielig vinden van Dumoulin (gechargeerd). Love it haha

2 likes

Super dat hij zilver heeft, ben benieuwd naar zn reactie.

Hij is duidelijk niet van de sociaal wenselijke antwoorden!

1 like

Ik vind het juist enorm denigrerend. Het is duidelijk dat iemand het mentaal lastig heeft en hij zegt eigenlijk: je mag die gevoelens niet hebben als je tegelijk ook wedstrijden wint. Kijk naar de positieve kanten want anders doe je zielig. Vond het echt een botte lul haha.

9 likes

Hij zorgde op een onnodig moment voor een negatieve vibe :unamused:

Ik vind het zo jammer dat ze bij NPO nu niet de kür van Edward van Gal laten zien. Dat is een finale en in plaats daarvan is de halve finale van judo erop. :cry:

Edit: huh volgens mij is de freestyle pas begonnen om half 11? Dus dan is Edward nog lang niet aan de beurt. Zag op het dagprogramma van nu.nl Edward 10.30 staan dus ging er vanuit dat dat de starttijd was.

Misschien komt het vanmiddag/straks wel nog op tv? Geen idee tot hoelaat de judo duurt alleen. Edward rijdt sowieso pas 13.20 geloof ik. En Hans Peter om 11.45.

Damn echt heftig deze judo wedstrijd. Ze zijn helemaal gesloopt maar moeten door. Intrigerend om te zien

1 like