Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Vond de commentator wel goed ‘wat mij betreft hoeft dit niet de hele tijd in beeld’

9 likes

Dit is dan nog professioneel, maar dat je dan ooit in je tienerjaren dacht, wow dit is leuk :joy:

Ben zooo benieuwd naar Sanne!

@lisaanna volgens mij laat de NOS alleen de samenvattingen van de paardensport zien helaas.

De kür van Steffen Peters (USA) was echt leuk zeg, jeetje

1 like

Wow deze judo wedstrijd ging zo snel

Jammer. Wie weet nog brons

1 like

Waar kijk jij dit? Ik wil eigenlijk ook met een schuin oog kijken maar heb ook geen abo voor horses dus dat wordt m ook niet

Ah jammer! Ik heb het eerste deel gemist, maar ik ga zo ook weer kijken. Heel benieuwd naar Edward straks :crossed_fingers:t2:

@Takkie ik kijk het via Discovery+. Is wel 6 euro per maand, maar hoorde dat je het maandelijks kan opzeggen dus heb maar een abonnement voor deze maand genomen. Ik hoorde dat Eurosport gisteren volgensmij ook wel paardensport heeft uitgezonden, misschien dat die vandaag ook nog wat uitzenden?

Ik kijk ook via discovery+! Heb een abo voor een maand genomen en daar zie je echt alle sporten op, en je kan ook terugkijken dus ik vind het het zeker waard.

2 likes

Ik vind het wel jammer dat je met judo als je voor staat gewoon daarna de acties allemaal kunt blokkeren en daardoor wint.

2 likes

Vond ik ook al ja.

1 like

Ook die blush daarbij :o

1 like

Stomme interviewer: “wat verwijt je jezelf”. Gekyjjug geeft de judo-er aan dat hij zichzelf niks verwijt.

1 like

Word daar alles op uitgezonden? Want dan wil ik het denk ik ook wel voor een maandje proberen. Springen wil ik ook heel graag zien namelijk!

Ik zou de Nederlandse dressuurruiters wel strafpunten geven voor hun jasjes als ik de jury was. Iedereen in het zwart, moeten zij weer in het oranje. Lekker nationalistisch.

Ja! Ja springen ook inderdaad, dat zal ook wel niet op tv komen.

@lisaanna ik las dat er juist wel positieve reacties op geweest waren :joy: ik vind het ook niks

Hans Peter 4e, buiten de medailles dus helaas al maar had ook niet anders verwacht eigenlijk.

1 like

Oke top! Had me net te laat aangemeld, zag HP de baan net verlaten :joy: nouja kan ik de rest wel lekker kijken

1 like

Ik vraag me dan altijd af hoe ze die paarden zo leren huppelen, schuin over te lopen, op de maat te lopen etc.

Ik vind t wel grappig dat zo’n paard dan Dream boy heet

1 like

Ik vind paardensport haast een beetje zielig voor die paarden? Ik heb er geen verstand van hoor dus correct me if i’m wrong maar die paarden moeten nu dingen doen en super veel trainen omdat de ruiter wedstrijden wil doen? Hoe is dit anders dan die dieren in het circus die (terecht) geen kunstjes meer mogen doen? Edit; of de dolfijnen in het dolfinarium waar iedereen over valt ‘want die moeten kunstjes doen’

8 likes