Jaa mooi dit
judoka Sanne van Dijke, hupsakee! Mooi!
yess, brons voor van Dijke!
Zo fijn
super
Ah super!
Ik geloof dat deze paarden een prima leven leiden. Zulke sportpaarden halen alleen dit niveau als ze voor je willen werken, na jarenlange training. En dan niet zoals wilde dieren, die gemankeerd worden (tanden en klauwen uitgetrokken bij tijgers, leeuwen en beren), maar met de beste zorg.
Waar ik zelf wel moeite mee heb , zijn de dubbele bitten, dubbele teugels, sporen en vooral het (te) heftig aan de teugel lopen (i.e. met een ronde hals). Sommige paarden (bijvoorbeeld die van Isabel Werth) werken de proef af met enorme slijmontwikkeling rondom dat bit. Ik ben geen expert, maar dat voelt niet lekker. En daarnaast, op dit niveau wordt er uitstekend gezorgd, maar in het niveau eronder speelt geld een grote rol, en is er niet altijd veel controle.
Ik hou van paarden en van dressuur, maar in de paardensport zitten er wel degelijk misstanden. Kijk alleen maar naar het lot van Totilas.
(sorry voor mijn off topic verhaal tijdens het winnen van een bronzen medaille… )
Aaaah yes! Kende dr eigenlijk niet maar als je hoort wat ze vorig jaar allemaal heeft meegemaakt gun je haar dit nog 10000x meer! Zo mooi! 
Ah wat een mooie lach had ze toen ze aan kwam lopen
Het is haar echt gegund
Ik moet weer werken dus ga de turnen allroundfinale van de mannen niet verder kunnen kijken maar hoop dat Nagornyy wint haha, heb echt een soft spot voor hem.
Haha ik ben juist voor Daiki Hashimoto, vind hem zo’n cutie. Maar Nagorny is wel heeeel goed.
Wat mooi dezelfde muziek als met Totilas!
Helaas voor nu vierde maar wát een paard, zo jong nog, echt een kanshebber voor de Olympische Spelen van 2024.
Nu Isabel, wat een amazone is zij toch 
Jaaa, Daiki Hashimoto heeft goud! Hij was echt zoooo goed. 

Ja dat is altijd. De ringen vergen echt veel kracht
Hij is zo jong ook nog, 19 toch?
Wel heel cool!
Een goede dag voor teamNL. Er werden 8 medailles verdiend, het meeste ooit op één dag in de Nederlandse olympische historie.
Het programma voor morgen
Ik vind die Roy bij studio sport echt een mooi positief persoon
Ik vond ze er wek grappig uitzien zo samen haha, de hoedjes zijn blijkbaar ook een ding geworden op twitter
, ze doen het wel heel goed met roeien!
Ook heel leuk om te zien hoe het Fiji rugbyteam zingt na hun winst
Watch Fiji rugby sevens team break into ‘Da Sa Qaqa’ song at Tokyo Olympics 2020 after winning gold | 7NEWS
Ja! Wat een mooie vent zeg