Goud voor Niek Kimmann tijdens het BMX’en
Brons voor Merel Smulders (nadat haar zus, bronze medaillewinnares in Rio onderuit is gegaan in de halve)
Goud voor Niek Kimmann tijdens het BMX’en
Brons voor Merel Smulders (nadat haar zus, bronze medaillewinnares in Rio onderuit is gegaan in de halve)
Jeetje ik vind dat schoonspringen zo knap!
Ik lees net dit in de liveblog van de NOS. Vind het echt heftig dat je als hoofdcoach zo’n reactie geeft. Kan me best voorstellen dat de prestatie tegenvalt maar ik vind dit echt niet kunnen en dat laat maar weer zien wat voor harde wereld topsport ook is.
Ik ben zo benieuwd straks naar het voetbal! Nederland speelt om 13.00u tegen de Verenigde Staten.
Hopelijk dat 't achterin/in de goal bij Nederland een stuk beter zal gaan dan in de poulefase want anders wordt het niks ben ik bang
Iemand die ook naar tennis kijkt nu? Djokovich staat 0-4 achter in de laatste set tegen Zverev!
Echt genieten! Ik vind Djokovich zo vervelend overkomen altijd.
Haha, vind ik ook! Maar hoor net op de NOS dat het waarschijnlijk vermoeidheid/overmoedigheid is van Dojokovich door ook de mixed double te spelen. Blijft wel een mooie overwinning van Zverev!
Oranje leeuwinnen, dit wordt spannend! Heerlijk dat dit deze tijd is haha
Dit wordt een leuke wedestrijd van de leeuwinnen. Hopelijk winnen ze van USA.
Ik denk niet dat ze dit gaan winnen
Jaaaa je zei iets over oud studenten oid (laatst?? ). Mega tof! Wil je er meer over vertellen? Of was dat iemand anders? Ik heb er ook enkele gevolgd (vanuit eigen hobby/interesse) dus heb er ook zo’n zin in.
Jaaaa mooi
Ja lekker! Miedema is echt in vorm
Yessss
Ahh yess! Dat is een fijn begin
Miedema is wel echt heel goed
Nice! Dat lijkt me ook leuk om te zien ja!
Jammer weer
Rip 🥲
oh nee, dit gaat weer de verkeerde kant op