Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik zit ook heerlijk te kijken! Moest eerst m’n kitten vermaken zodat ie niet intussen de stoel sloopt :rofl:

Zon hoog showdance gehalte. Ga maar gewoon turnen

Ik denk dan altijd laat dat maar lekker bij ritmisch gymnastiek

Ik vind Sunisa wel echt goed hoor :grin:

1 like

Jaaa, ik ook! Ze heeft nu goud :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Oh wat erg dat die laatste gewoon zelfs niet meer getoond wordt. Lijkt me vreselijk om haar te zijn :joy:

1 like

Lol en NPO laat Jade Carey gewoon niet meer zien… Dat is ook stom zeg.

En zij had nog best kansen toch? Maar door dr val op de balk alles weg.

Ja :hushed: helaas wel. Ze was wel echt goed op vloer! En haar pakje is het mooist haha.

1 like

Ik vond dat laatste pakje van Lieke ook mooi!

1 like

Wat een tof podium!

1. Sunisa Lee (wat een schoenen om te vullen want mensen dachten waarschijnlijk van 'oh dan haal jij ‘t wel’)
  2. Rebecca Andrade (na idk hoe vaak haar ACL gescheurd te hebben en dan toch nog op tijd terug kunnen komen!)
  3. Angelina Melnikova (carried het hele russische team de afgelopen 5 jaar dus zo verdiend!)

Maar weet iemand waarom Lieke halverwege de wedstrijd een ander pakje aandeed?

5 likes

Ah ja, dat is zo gaaf! Je hebt ook cyr wheel (niet op de Olympische Spelen denk ik), dat is ook heel gaaf om te zien:

En om te doen vond ik het nogal spannend, want vingers en vertrouwen op momentum. :face_with_monocle:

Zo leuk, Son Mieux de nieuwe huisband bij Studio Tokio. Love hun, goede match

2 likes

Jaa leuk! Sowieso een gezellig programma, kijk bijna elke avond haha

2 likes

Haha ja ik ook. Doet NPO echt goed, ik geniet van alle sportprogramma’s

Edit eh NOS

3 likes

Goud voor Niek Kimmann :1st_place_medal: tijdens het BMX’en

Brons :3rd_place_medal: voor Merel Smulders (nadat haar zus, bronze medaillewinnares in Rio onderuit is gegaan in de halve)

14 likes

Jeetje ik vind dat schoonspringen zo knap!

1 like

Ik lees net dit in de liveblog van de NOS. Vind het echt heftig dat je als hoofdcoach zo’n reactie geeft. Kan me best voorstellen dat de prestatie tegenvalt maar ik vind dit echt niet kunnen en dat laat maar weer zien wat voor harde wereld topsport ook is.

2 likes

Ik ben zo benieuwd straks naar het voetbal! Nederland speelt om 13.00u tegen de Verenigde Staten.
Hopelijk dat 't achterin/in de goal bij Nederland een stuk beter zal gaan dan in de poulefase want anders wordt het niks ben ik bang

1 like

Iemand die ook naar tennis kijkt nu? Djokovich staat 0-4 achter in de laatste set tegen Zverev!

5 likes