Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Het programma voor vannacht/morgen.
Zelf vooral heel benieuwd hoe Nederland het er tegen Noorwegen vanaf brengt bij het handbal. Waar kijken jullie naar uit?

10 likes

Het zeilen/windsurfen! Zin an

1 like

Ik ben ook heel benieuwd naar handbal, al denk ik wel dat ze het heel moeilijk gaan hebben / niet gaan redden tegen Noorwegen. Schoonspringen ben ik ook benieuwd naar, maar vooral omdat ik haar nog ken van vroeger (maar weet niet of de nos dat uitzendt?)

Oh yes lekker opblijven voor de triathlon weer. Heb daar echt van zitten genieten maandag.

Inge De Bruijn zit in het Belgische programma ‘van hier tot in Tokio’ en ze komt zo leuk over, mooie vrouw ook! En wat een fantastische prestaties heeft ze gedaan op de spelen toen!

2 likes

Ik zit nu de triatlon te kijken, maar die vrouwen zitten daar met een zwempak met een onderkant van een bikinibroekje op de fiets.
Dat kan toch niet comfortabel zitten? Er zijn ook vrouwen met wat langere pijpjes, lijkt me chiller.

1 like

Het lijkt mij ook niet heel fijn inderdaad, maar ik vind het ook al niks om in een nat zwempak te moeten gaan fietsen :no_mouth:

Voor mij ziet niks er comfortabel uit hierbij haha. Met je natte voeten die schoenen in, de hele tijd in je zwemkleding… Echt respect wel. Vind het ook wel leuk om te kijken zo estafette gemengd. Gaat lekker snel en afwisselend

1 like

Hahah nee daar heb je een goed punt :joy:

@Zelie daar heb je inderdaad gelijk in. Denk niet dat je dit moet gaan doen omdat het comfortabel is haha

Zeker leuk om te kijken, heb dit nooit eerder gezien eigenlijk.

1 like

In een triathlonpakje zit een zeem, net als in een fietsbroekje. Wel een iets dunnere dan een standaard fietsbroekje, maar genoeg om het niet oncomfortabel te maken.

Edit: oh ik lees nu pas goed dat je het vooral over de pijpen had. Dat snap ik ook niet nee, lijkt me heel oncomfortabel om geen stof tussen je benen te hebben.

Nat pak is trouwens echt geen issue, die is op de fiets binnen no time (zo goed als) droog.

1 like

Ik doe het even zo haha want ik kan de zin niet meer vinden om alles uit te typen

8 likes

Wat is dat hordelopen toch bizar knap zeg, die dingen zijn 76 cm (400 m) en 84 cm (100 m) hoog voor vrouwen. Ik zou echt totale error krijgen als ik daaroverheen moest springen, laat staan een x keer achter elkaar hahaha. Ik denk dat mijn lichaam gewoon stopt met rennen?

4 likes

Zo chill voor Badloe dat hij alleen maar hoeft te finishen en dan nog steeds goud wint :joy:

Ik vind die valse start heel lullig, laat het gelijk weten aan die Italiaan.

Ja waarom doet de jury daar zo lang over? Ze kunnen toch met hun juryboot direct er achteraan? Nu ook die Pool, die was al bijna bij de boei :sob: Echt heeeeel raar

Edit HUU nu ook nog de Fransman??? Heeft de heerste lap al gedaan!

1 like

Alweer iemand wat is dit

Ik vind dit echt krankzinnig

Waarom niet gewoon een valse start en iedereen opnieuw, gebeurt bij zoveel sporten toch

Begin nu toch wel nerveus te worden voor Badloe met die gekke jury :sweat_smile:

2 likes

Ja echt hè, ik zit echt met verbazing te kijken :joy:

1 like