Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Heb en jullie dit gelezen?
Echt belachelijk. Ook dat het WRcomite zegt dat ze weg is gestuurd “vanwege haar emotionele en psychologische toestand”.

Dat moment was zo wholesome hahaha :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja vond dit ook gewoon echt leuk en lief om naar te kijken :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ja dit echt zo belachelijk!
Wat moet zij zich onveilig voelen.

Hoe verder ik lees in dit artikel hoe bizarder het wordt. Zoiets gebeurt natuurlijk vaker met journalisten enzo, maar dit lijkt zo onvoorstelbaar. Dat Wit-Rusland denkt hé die vrouw heeft kritiek, laten we haar maar tegen haar wil terughalen aka ontvoeren naar ons land

@tessel

Heftige shit. Ik vind dit ook wel een moeiiijke “sport”. Het kan bij springen ook wel voorkomen, maar cross country is wel een van de meest gevaarlijke sporten voor paarden.

1 like

Ja, echt gek hoe Hassan is terug gekomen na die val! Hopelijk heeft ze niet teveel kracht verloren voor de finale.

2 likes

Turnen is nu op NPO, mannen ringen. Misschien blijven ze wel uitzenden tot en met vloerfinale van de vrouwen hierna.
Het is trouwens wel Edwin Cornelissen ipv Axel Quist.

Ik zet het aan en het is afgelopen :rofl:

7 likes

Jammer van Schippers. Echt heel benieuwd naar Hassan vanmiddag!

4 likes
7 likes

Aaww dat interview met Schippers :broken_heart:

5 likes

Lekkere winst voor de hockeyvrouwen tegen Nieuw-Zeeland, 3-0. Op naar de halve finale!

Nu nog even handbal kijken (nederland-montenegro) en straks Femke Bol en Sifan Hassan nog en dan heb ik 't weer gezien voor vandaag. Moet echt even m’n huis schoon gaan maken haha

3 likes

Waar kijk je handbal?

1 like

Ik kijk via discovery plus. Misschien dat het straks ook nog bij de NOS komt? Of alleen in samenvatting wellicht

Hahaha ik ga helemaal stuk om Bonevacia, wat een gouden gast is dit. Soort Churandy Martina in het kwadraat

18 likes

Aah wat een leuke man die Bonevacia!

2 likes

Hahah zo fijn om dit soort types er ook tussen te hebben. Word je echt blij van :joy:

2 likes

Ik vond het ook echt grappig dat hij eigenlijk elke keer wilde weglopen, maar de interviewer wilde natuurlijk nog wat meer antwoorden :rofl:

3 likes