Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Yess Bol door :partying_face:

9 likes

Lekkkker hoor Bol!

1 like

Jaa wat goed! Zo makkelijk leek het ook.

Lijkt me levensgevaarlijk zo’n spekgladde baan met al die regen

1 like

Die tweede en derde komen wel echt nog dichtbij op het einde trouwens, dat moet je dan ook wel goed inschatten

4 likes

Ahh wat een lieve meid

‘Love Island gaan we even opzoeken’ lol :rofl::rofl:

11 likes

Hahaha wat is Femke Bol toch leuk! Straks Siffan en dan vanavond ook leuke gasten bij Studio Tokio, wat een lekkere dag weer :biggrin:

2 likes

Key race alert!! Haha :us:

8 likes

Steeple vind ik toch zo’n gek onderdeel he

5 likes

Wel jammer dat ze nu bij atletiek blijven hangen, ik wil (een samenvatting van) het handbal zien.

2 likes

Gewoon hardlopen lijkt me al killing en dan ook nog zulke obstakels erbij poehhh

5 likes

Haha ja ik zou echt iedere keer plat op m’n smoel gaan, zeker bij die waterbak

4 likes

Die hockey(st)ers klinken allemaal zo typisch met een vette aardappel in hun keel :joy: leuk voor ze dat ze de halve finale hebben gehaald!

Ik heb nu lekker vakantie, maar toen ik vorige week nog werkte luisterde ik heel veel radio :grimacing:

1 like

Gebroken polsstok :sob::joy: Je verzint het niet

ik ben nu toevallig twee dagen vrij, maar heb vorige week met thuiswerken ook wel zo nu en dan op m’n tweede scherm wat dingen gekeken

1 like

Ik kan me dus echt niet voorstellen hoe dat springen met zo’n stok werkt, volgens mij zou ik dat gewoon fysiek niet kunnen haha :exploding_head:

Wow het is ook zo hoog wat ze moeten. Wauw, 4,5 m

Benieuwd wanneer Hassan gaat aanvallen richting naar voren

5000 (en straks 10000) m op de baan lijken me zó intens moeilijk mentaal, die rondjes rennen.