Wat ongelooflijk knap van Hassan, niet normaal hoe goed zij is. Eerder op de dag zo vallen en dan nu goud!!
Wat is ze toch fantastisch goed, wat een heldin. Mijn moeder was zo blij dat ze stond te springen in de woonkamer
Ik moet morgen weer werken na mijn vakantie. Maar ik wil echt niet. Ik wil sport blijven kijken
NL moet nog wel ff opletten willen ze dit winnen
Edit: toch nog gewonnen dus
Haha Bocelli bij de vloeroefening. Echt zo hysterisch
Maar Hassan heeft niet in Utrecht gewoond of wel. Dafne Schippers is er geboren
Luisterde de 5000m op radio 1 en dat was prachtig!
Hassan, jeetje wat een vrouw, ik zie nu de herhaling van haar race.
Vind dat baanwielrennen zo intens om te kijken, wat gaat dat onvoorstelbaar hard. Ze rijden gewoon 65km/h op die baan.
Er wordt ook gewoon 3 ritten achter elkaar een nieuw Olympisch record gereden
Vind het ook echt heel spannend. Die crash ook net, omg.
Gister ook, brak het stuur van die Australiër ineens af, dan val je ook hard op je snuit
Oh ik ben trouwens ondertussen ook echt sad voor Sanne Wevers. Ze stond 3e reserve voor de balkfinale. Er is in de warming-up nog één iemand uitgevallen dus R1 mag meedoen maar de kans dat er nu nog twee uit gaan vallen is gewoon echt miniem. Maar denk dat ze altijd die hoop heeft gehouden met 3 turnsters met een enkelblessure en Biles die misschien niet meedeed maar dan uiteindelijk toch niet.
Wat spannend dit! Mooie sport ook, baalwielrennen.
Hele mooie sport idd haha
Hahah wat leuk voor die Duitser
Ben wel echt zó blij voor Urara dat ze mee mag doen. Maargoed de helft in die finale is indd geblesseerd (nu nog maar 3 dan). Zo zenuwachtig ook… Waaaarom hebben ze de belangrijkste finale als laatste gedaan
Net was de brug van de mannen op de nos
Jaaa!
Gewoon wéer een Olympisch record en goud voor de teamsprint !!