Ik weet niet of je Sporza aankunt maar daar wordt het wel uitgezonden
Ik hoop dat ze die zo uitzenden, maar een overzichtje van de nos met wat ze wanneer uitzenden zou wel handig zijn!
Ja wat dat betreft is het âjammerâ dat Nederland net goud wint want daar zal nu een hoop aandacht naartoe gaan in de uitzending van de NOS.
@Ophelia het is bij de NOS!
Ik vind die turners echt zo bovenmenselijk, ik kan gewoon niet bevatten dat mensen dit echt kunnen en dat er niet elke dag doden bij vallen. Hoe kan je in vredesnaam drie keer achterover over de kop en dan keurig landen op een stukje van 10 cm? I donât get.
Ik moest vroeger al huilen bij bokje springen.
Dit Chinese dame nu op de Balk is echt zo elegant? Niet alleen knap maar ook gewoon prachtig om te zienâ¤ď¸
Ik kon niet eens koprollen
Awww, zo leuk hoe iedereen zo supportive is in het publiek bij Bilesâ oefening.
Ahhh ze kijkt zo opgelucht, wat fijn voor dâr, ook dat ze zo wordt toegejuicht
Ik las dat het internet valt over deze vraag aan Sifan omdat het een test zou zijn van haar inburgering in Nederland. Ik zou willen dat ik niet wist wat de snollebollekes zijn en in dit soort gevallen ook dat ik geen Nederlander ben. Deze vrouw heeft zoân grootse prestatie neer gezet, en ze is nog Lang niet klaar en dan doen doen wij dit als waardering?
Hoe oud is dit meisje?? Ze ziet er echt heel jong uit
Edit: Oh 16 dus. Wat knap zeg!
Echt hoe kan je dit schrijvenâŚ
Tim Hofman deelde op zijn stories ook een artikel van Gelderlander sport waarin ze belachelijk wordt gemaakt dat ze niet genoeg Nederlands zou kunnen. Echt walgelijk. Bah
Edit: het staat er niet meer op en kan het ook niet meer vinden. Misschien dat het dan aangepast is. Maar iig echt een walgelijk artikel was het
Edit 2: wat @flwhrs hierboven deelt dus
Oh, zo blij voor dâr dat ze alsnog goud wint nadat ze zo beteuterd keek na haar kleine foutjes op balk.
âDat aanstekelijke brabbeltaaltjeâ ? wtfffff. Nee indd echt neutrale journalistiek!
Oh wat een prachtig balk podium bij de laatste dag van het artistiek turnen
- Guan Chenchen
- Tang Xijing
- Simone Biles
Dat betekent weer een bronzen medaille op balk voor Simone (na in 2016 ook al, toen Sanne Wevers het goud won) maar deze zal een gouden randje hebben!
Jezus, als ik haar was, dan zou ik serieus overwegen om niet meer voor NL te lopen. Zelfs met fucking gouden medailles en topprestaties ben je nog altijd niet geĂŻntegreerd genoeg. En dat zou niet eens een voorwaarde mogen zijn uiteindelijk.
Ik vind dit echt walgelijk, denigrerend en eigenlijk ook gewoon racistisch. Ontsla deze journalist wat een kwal ook die reactie van hem op twitter
Ik hoop dat ze voor Nederland blijft lopen, we gaan haar allemaal aanbidden
Nou niet eigenlijk, dit vind ik gewoon flat out en totaal schaamteloos racistisch. âEr kwamen ook hele zinnen uit haar mond hoorâ. Echt walgelijk.
Wat een kwal is Thijs Zonneveld ook dat hij dit goed gaat praten. Daarboven ook, dat als bij Dafne Schippers de Snollebollekes gedraaid waren, haar ook gevraagd zou zijn of ze die kent. Wat een bullshit, dat zou nooit gevraagd worden aan haar.