Zenden ze zo op NPO1 wel nog Bart uit? Wat een gedoe dat van zender of naar Discovery wisselen steeds.
Wtf. Echt walgelijk dit. 5 jaar getraind voor dit moment, historische prestatie neergezet en dan is dit waar journalisten mee komen? Dit zouden ze toch nooit doen bij de andere (gouden) medaillewinnaars so far.
Ik vind die Thijs sowieso echt stom. Hij had ook zo’n tweet over het skateboarden en dat hij niet snapte wat er olympisch aan was.
en vooral ook hoe hij het probeert goed te praten. Walgelijk.
Wat is nou eigenlijk het verschil aan techniek tussen de rekstok en de brug? Het lijkt eigenlijk hetzelfde onderdeel met 1 ipv 2 balken/stokken.
Oh mijn god, dromen komen uit, ze hebben het weer gedaan!!!
Mijn week is weer goed, maand, jaar whatever.
Ja je zegt het zelf al, haha! Het verschil zit ‘m in een of twee leggers. Met één legger heb je wel meer ruimte dus kun je andere oefeningen doen.
Ik vind het wel typisch dat dit precies weer bij China gezegd wordt… (weet dat je het niet slecht bedoelt, maar gewoon typisch )
Bij brug heb je naar mijn idee ook meer kracht/balans nodig voor de (balans)elementen op 1 ligger bijv. Bij rekstok turnen ze eigenlijk vooral aan een stuk door en met meer vluchtelementen. Soms meerdere achter elkaar
Hoezo typisch? Ik bedoel er inderdaad niets mee, ik vind 16 jaar gewoon jong, maar ben benieuwd wat je bedoelt!
Nette oefening dit hoor! Ben benieuwd naar Bart
Omdat China nog steeds altijd heel veel commentaar krijgt dat ze er jong uitzien (en sommige mensen zeggen zelfs té jong, aka cheaten). De Japanse in de finale, Urara, ziet er ook gewoon mega jong uit maar daar wordt het nooit over gezegd bijvoorbeeld. Of Flavia Saraiva in 2016 (die echt mini was ook). Het hangt ook een beetje tegen racisme aan zegmaar. Voor de duidelijkheid, ik zeg absoluut niet dat jij dit doet! Ze ziet er ook gewoon jong uit en ze is ook gewoon nog jong, maar daarom ‘typisch’.
Nou gogogo!
Jeetje die Daiki hashimoto is echt een machine zeg.
Neeee
Shit
Dankje voor de uitleg! Ik wist dit niet, goed dat je het zegt.
Nooo, wat jammer zeg!
Hashimoto was wel echt super goed zeg.
Wat jammer zeg
Waterpolo ziet er toch zo zwaar uit hé, ik vind het moeilijk voor te stellen dat je dit voor je plezier doet