Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik kneep m wel na dat geouwehoer voor de start hoor :joy:

1 like

Ja echt :joy: en de commentator ook hahaha

2 likes

Ik vind dat springen zo naar om te zien. Ik verwacht ieder moment een ongeluk met het paard :sob:

1 like

ah man ik vind dat springen er echt naar uitzien kan er echt niet naar kijken.

1 like

Yessss omg mijn hartslag :joy:

1 like

Oh ik dacht dat ik de enige was, ik zit echt met een brok in m’n keel te kijken dan

Haha nee ik deel het gevoel. Voel echt weerstand hierbij :joy: Please niet vallen please niet vallen haha

Hahahaha go Sifan

5 likes

Wat een mooi vormgegeven hindernissen bij het springen. De eerste hindernis een verwijzing naar Rio en dan allemaal japanse thema’s, kersenbloesem, bamboe, kintsugi, kokeshi.

4 likes

En de laatste is die van Parijs 2024 zag ik net! Echt tof gedaan

3 likes

Mooi he? En leuk dat Michael ook door is.

1 like

Ja heel tof, heb goede hoop van Maikel en Marc!

Leuk feitje: Jeroen Dubbeldam en Eric van der Vleuten (vader van Maikel) trainen het team van Israël dus die zijn er ook!

En heel veel paarden zijn Nederlands gefokt dus veel Nederlands succes :relaxed:

4 likes

Ja, KWPN paarden zijn wereldberoemd. :blush:
En ik wilde net al gaan googlen of Michael familie was van. Leek me wel logisch ja. Maar zij coachen Israel? Wauw…

Ja Jeroen is team manager van Israël. En Japan heeft ook een Nederlandse bondscoach maar die zit helaas thuis door een positieve coronatest. Dat is Ben Schröder.

1 like

Maar ik heb dat dus ook bij dat baanwielrennen, dan denk ik ook: alsjeblieft niet vallen, je stort zo naar beneden joh

2 likes

Haha ja! En had je dat ongeluk gezien vandaag? Gelukkig fietsten ze niet hoog

Met dat afgebroken stuur? Ja echt bizar

1 like

Wat een chille gast en zo goed in relativeren

2 likes

Weer echt een volle sportnacht en -dag morgen. Zit nog even te overwegen om mijn wekker te zetten voor Femke Bol. Gun het haar zo!

In dat dubio zit ik nu ook haha, maar ben bang dat ik door de adrenaline dan de rest vd nacht ook niet meer kan slapen :joy: