Olympische Zomerspelen 2024 (Deel 1)

Ik heb óók hetzelfde dilemma … zo lastig haha

Wow, Marit Bouwmeester, die dus drie olympische medailles heeft gehaald, die even bij een journalist zegt dat ze vindt dat er maar een echt telt. Die vrouw is zo hard voor zichzelf

Yessss brons voor Bol! Wat een athlete is ze zeg, ze maakt het gewoon waar. Commentaar was mooi: Bol liep fantastisch maar er waren er gewoon 2 beter (de winnares brak het Wereldrecord). En Femke heeft het Europees record ook verslagen!

11 likes

Heel tof! Jammer dat het midden in de nacht was. Echt zo goed. Nu al benieuwd naar wat ze over 3 jaar zal doen

1 like

Vanochtend even het hockey teruggekeken, geeft wel hoop dat Nederland wint met 5-1 van regerend Olympisch kampioen met 5-1 :slight_smile:

Haha ja bij windsurfen was dat ook al zo… bijzonder :joy:

Die gangmaker bij het baanwielrennen zit ook zo lekker comfortabel op zijn fiets, maar gaat blijkbaar ook al redelijk hard.

2 likes

Zat net te denken wat voor komische baan (ha-ha) dat eigenlijk is. Al die athleten die in je nek hijgen

3 likes

Zo’n mega grote man lekker op zo’n chille fiets en al die aerodynamische vrouwen er zo keihard achteraan. Die man lijkt niet bang haha

1 like

Net een sollicitatiegesprek gehad en ik dacht ik kan eindelijk lekker olympische spelen kijken, gaat het nu al heel lang over Van Gaal :joy:

2 likes

Oh het begint weer :smiley:

1 like

Ooh, nog 7min voor de Belgische vrouwen in het basketbal en ze hadden zo’n mooie voorsprong van 10punten uitgebouwd die nu aan het slinken is.

Edit: oh nee het staat gelijk nu.

Die key race alerts voor Sifan Hassan zijn echt top, leuk bedacht.

4 likes

Oh nee, Belgische vrouwen verloren met 1 puntje doordat Japan 15 sec voor het einde nog een driepunter scoort. Zo pijnlijk. :pensive:

Ja! Zat om 1200 klaar en kan nu nog even 11 minuten forummen haha. Heel fijn als ze het zo gedetailleerd weten.

1 like

Heel even peilen haha, vinden jullie het leuk om aan het eind van de Spelen een soort overzichtje te hebben van wie wat heeft bereikt? Niet dat ik daar straks tijd in steek en mensen denken van :face_with_raised_eyebrow:

23 likes

Lijkt me heel leuk omdat je zo leuk schrijft! Maar, ik denk dat die ook op het internet sowieso wel komen. Dus als het je veel moeite kost, is het daarom misschien zonde? Maar je doet het wel heel leuk dus ik ben voor!

1 like

Ja lijkt me heel erg leuk, goed idee!

1 like

Ik vind het zo leuk dat Femke Bol het zo goed doet, zo’n jonge nuchtere meid die (bijna) iedereen dan ineens voorbij loopt :fire:

6 likes

Close up van wat mooie hindernissen bij het springen:

10 likes