Ik zou bij dat speerwerpen echt bang zijn dat ik totaal de verkeerde kant op gooi
Vond dat ook zo kut bij de gymlessen net zoals hoogspringen ook zo’n drama
Ik zou bij dat speerwerpen echt bang zijn dat ik totaal de verkeerde kant op gooi
Vond dat ook zo kut bij de gymlessen net zoals hoogspringen ook zo’n drama
Mooi om te zien. Echt een prestatie zo’n afstand.
Wat een uithoudingsvermogen hebben die meiden zeg. Hassan heeft dus ook nog een blessure… kunnen we niet een fonds naar haar vernoemen?
Bij mij in de klas plantte iemand een keer de speer in zijn voet ipv in de grond toen hij de speer wegzette. Gelukkig stond onze school naast het ziekenhuis
Wat een absolute top zijn zij dan, als je op deze groep vrouwen al mensen een ronde kan inhalen!
Ik vind het echt zo spannend!
Ik ook!! Zit echt aan de buis gekluisterd
Oh damn… Zo pijnlijk
Ik vind deze meid, McDermott, bij het hoogspringen zo leuk haha zo vrolijk. Leuk om naar te kijken
Ik gun het haar zo. Ze wil gewoon winnen en doet daar alles aan om te overleven. Haar hele leven al. Zo veel respect daarvoor.
Ik vind dit zo spannend! Ik durf bijna niet te kijken
Ik ook zeg en terwijl ik normaal nooit atletiek kijk, vind het ook echt spannend
Ik sta niet voor mezelf in hoor, ga straks echt schreeuwen hahaha
Haha, ‘neem maar over’, ja dooeiiiii
Hahaha ja, jij wil zo nodig voorop lopen!!!
Pffff ik kan het niet aan hoor
Het is sowieso een bizar fantastische prestatie.
Nouja je komt er ook wel een beetje terecht natuurlijk. Als de rest voor je wegzakt dan loop je er ineens is natuurlijk echt zwaarder om voorop te lopen maar je gaat elkaar niet helpen omdat de voorloper het zo zwaar heeft lol
Gaan gaan gaan nu!!!
Ja dat snap ik hoor! Maar idd, niet de tijd om elkaar te helpen